Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dornbracht opent showroom

Fabrikant van fittingen Dornbracht greep de Milan Design Week 2024 aan om met succes een nieuwe showroom te openen. Architecten en designliefhebbers van over de hele wereld kwamen samen in het hart van het Brera design district in Milaan om de productwereld van het bedrijf in al zijn diversiteit te ontdekken. Spa-innovaties Aquahalo en Serenity Sky behoorden tot de hoogtepunten van de presentatie.

"De sfeer was fantastisch. We voelen ons meer dan thuis in deze bruisende, creatieve wijk", zegt Dornbracht CEO Stefan Gesing. "Tijdens de Milan Design Week werd onze nieuwe showroom een ontmoetingsplek om van gedachten te wisselen. We waren verheugd onze partners te mogen verwelkomen en hen onze nieuwe producten te tonen. Vooral de live presentaties van onze douche-innovaties mocht je niet missen. De foto's doen nauwelijks recht aan de fascinerende aanwezigheid van Aquahalo en de impact van Serenity Sky die opgaat in de architectuur. De opening was onvermijdelijk een groot succes."

Nieuwe doucheproducten
Volledig in lijn met het motto 'Follow Your Bliss', creëerden Serenity Sky en Aquahalo unieke en verrassende waterervaringen voor de bezoekers om van te genieten. In het geval van het Serenity Sky regenpaneel, een product dat zijn ontstaan dankt aan Sieger Design, toonden vijf verschillende stroommodi hoe verkwikkende of meditatieve geluksmomenten in de dagelijkse routine geïntegreerd kunnen worden. Aquahalo, een sculpturaal kunstwerk gecreëerd door Michael Neumayr dat gemodelleerd is naar een klassiek kroonluchterontwerp, was betoverend. Het werd overduidelijk in de showroom dat de ervaringsdouche met drie stroommodi een hoogtepunt is in elke badkamer.

Het samenspel van licht en water kenmerkte niet alleen de nieuwe producten, maar ook in een interactieve installatie uitgevoerd door Dornbracht, samen met de creatieve bureaus Meiré und Meiré en Vitamin Arte. Toen gasten de showroom binnenkwamen, konden ze een speciaal videoportret van zichzelf maken, waarin de virtuele en echte wereld vakkundig worden samengevoegd.

Meer informatie:
Dornbracht
www.dornbracht.com

Publicatiedatum: