Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Cobra Art Company beleeft sterk begin van 2025

Mike van Rijswijk jr.: "Ondanks uitdagingen mooie samenwerkingen kunnen aangaan"

© Leo Elenbaas | Wonen360.nlDe eerste maanden van 2025 zijn buitengewoon succesvol verlopen voor Cobra Art Company. De internationaal opererende kunstgroothandel en distributeur nam met trots deel aan de prestigieuze beurs Maison et Objet in Parijs, waar hun exclusieve collecties van foto's op plexiglas, schilderijen, sculpturen en objecten met veel enthousiasme werden ontvangen.

"Onze innovatieve technieken en unieke kunstwerken trokken veel belangstelling op de beurs", vertelt Mike van Rijswijk jr. (zie foto links) van Cobra Art Company. "Ondanks enkele uitdagingen in de markt hebben we positieve feedback gekregen en mooie nieuwe samenwerkingen kunnen aangaan. Dat sterkt ons in onze positie als toonaangevende speler in de internationale kunstwereld."

© Cobra Art Company
Toekomstplannen

Voor de rest van 2025 zet Cobra Art Company vol in op digitale vernieuwing. "We lanceren binnenkort een compleet vernieuwde website die onze klanten nog beter moet bedienen," aldus Van Rijswijk jr. Tegelijkertijd breidt het bedrijf zijn samenwerkingen uit met talentvolle kunstenaars uit Nederland en België en blijft het voortdurend zoeken naar nieuwe creatieve partners.
© Cobra Art Company

Tijdens Maison et Objet werd ook een nieuw product gepresenteerd: mixed media prints, een innovatieve combinatie van prints op dibond met een opvallend 3D-effect. "De introductie in Parijs was een groot succes en bevestigt dat we de juiste richting opgaan met onze productontwikkeling", vertelt hij.

© Cobra Art Company

Veranderende consumentenvoorkeuren
Cobra Art Company is al meer dan 40 jaar actief in de interieurbranche en weet als geen ander in te spelen op veranderende consumentenvoorkeuren. "Dit jaar zien we een duidelijke voorkeur voor rustige, neutrale kleuren en functioneel design", licht Van Rijswijk jr. toe. "We brengen twee keer per jaar nieuwe collecties uit en door onze internationale samenwerkingen en eigen fotoshoots kunnen we trends niet alleen volgen, maar ook mee vormgeven."

© Cobra Art Company

Internationale markten
Als groothandel actief in meer dan twintig landen houdt Cobra Art Company ook de internationale handelsontwikkelingen scherp in de gaten. "We zien dat strengere importheffingen en regelgeving vanuit Amerika impact kunnen hebben op de Europese markt," legt Van Rijswijk jr. uit. "Daarom hebben we onze logistieke processen en prijsstrategieën zo ingericht dat we flexibel kunnen reageren, zonder concessies te doen aan kwaliteit of toegevoegde waarde voor onze klanten."

© Cobra Art Company

Meer informatie:
Cobra Art Company
Arkeneel 2
3905 NS Veenendaal
Tel.+ 31 318 – 514 063
sales@cobraart.nl
www.cobraart.nl