Na een carrière van 8,5 jaar bij Beter Bed neemt Perijn Hoefsloot afscheid van het bedrijf. In een recente LinkedIn-post blikt hij met trots en dankbaarheid terug op zijn periode bij de slaapexpert en kondigt hij zijn nieuwe functie aan als Director Marketing GAMMA bij Intergamma.© GAMMA / Perijn HoefslootPerijn Hoefsloot.
Perijn speelde een belangrijke rol in de transformatie en groei van Beter Bed. "We hebben mooie stappen gezet: van een sterke digitale transformatie en omnichannel groei tot innovatieve en datagedreven winkelconcepten en impactvolle campagnes", schrijft hij. Onder zijn leiding werd de merkpositionering versterkt met de nieuwe payoff "Beter slapen, beter leven", waarmee Beter Bed zich nadrukkelijk profileert als dé oplossing voor iedereen die beter wil slapen. Daarnaast benadrukt Hoefsloot de vooruitgang op het gebied van klantgerichtheid, klanttevredenheid en Net Promoter Score (NPS). "Maar bovenal heb ik samengewerkt met gedreven en leuke mensen die elke dag het verschil maken."
Met zijn overstap naar Intergamma begint voor Perijn een nieuw hoofdstuk. "Afgelopen week ben ik bij Intergamma begonnen als Director Marketing GAMMA. Een iconisch merk met een rijke historie en een mooie uitdaging om samen met het team en de organisatie verder te bouwen aan het merk, de positionering en de toekomst van GAMMA." schrijft hij. Met deze benoeming zet Perijn zijn ervaring en expertise in om de marketingstrategie en marktpositie van GAMMA verder te versterken.
Bron: Perijn Hoefsloot