Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Maison&Objet onthult nieuwe strategie voor haar tweejaarlijkse edities

Maison&Objet implementeert een nieuwe aanpak om de edities van de beurzen van september en januari te differentiëren. Mélanie Leroy, algemeen directeur van SAFI, verklaart dat deze transformatie aansluit bij de veranderende behoeften van de sector en gericht is op het verbeteren van de ervaring voor merken, retailers, architecten en horecaprofessionals.


Foto: Maison&Objet.

De septembereditie, die loopt van 4 tot 8 september 2025, zal zich richten op opkomend talent en de synergie tussen design en objecten. Het zal decoratieve items, mode, accessoires en klein meubilair laten zien, het aanbieden van een "cutting-edge en eclectische selectie" op maat gemaakt voor retailers en concept stores. Georganiseerd in zes sectoren zal de tentoonstelling nieuwe trends onder de aandacht brengen en creatieve samenwerkingen stimuleren.

De januari-editie richt zich op meubel- en woondesign en bevestigt Parijs als "de hoofdstad van alle ontwerpen". In zeven hallen worden prestigieuze ontwerpers voorgesteld, waaronder de prijs "Ontwerper van het Jaar" en belangrijke sectoriële evenementen zoals "Curatio", een showcase van verzamelobjecten. Leroy benadrukt dat beide edities tot doel hebben innovatie te ondersteunen en tegelijkertijd de banden binnen de wereldwijde designgemeenschap aan te halen.

Bron: www.meuble-info.fr

Publicatiedatum: