Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Gemiddelde verkoopprijs van een keuken bedraagt €11.930

KitchenAdvisor heeft zijn Kitchen Report 2024 gepubliceerd, het derde jaarverslag dat zich richt op consumentenbelangen en markttrends. Het rapport toont de gemiddelde verkoopprijs van keukens op 11.930 euro, iets hoger dan het Statista-gemiddelde van 11.325 euro in 2023, maar lager dan de piek van 12.359 euro in 2022. Ondanks de concurrerende markt benadrukt KitchenAdvisor het belang van digitale strategieën voor succes.


Foto: Dreamstime.

Managing Director David Striegnitz benadrukte het belang voor retailers om een sterke online aanwezigheid te behouden via meerdere kanalen om klanten te winnen en te behouden. "De verslechterende marktsituatie maakt duidelijk wie de winnaars en wie de verliezers zijn," waarschuwde hij. Hij drong er bij bedrijven op aan om verouderde websites en incomplete informatie aan te pakken, om te voorkomen dat ze achterop raken.

Het rapport belicht toonaangevende merken met sterke digitale prestaties, zoals Nobilia en Nolte, die respectievelijk 31.100 en 18.100 maandelijkse zoekopdrachten genereren. Op Instagram zijn Marquardt Küchen en Plana koplopers, terwijl Werkhaus Küchen de individuele accounts van retailers leidt met 50.600 volgers. KitchenAdvisor benadrukt dat een goed uitgevoerde digitale strategie ook fysieke retailers kan helpen om regionale waarde vast te leggen, klanten te binden en de klantervaring na de verkoop te verbeteren.

Het 2024-rapport van KitchenAdvisor onderstreept de groeiende rol van digitale marketing in de keukensector en suggereert dat retailers met robuuste online strategieën een concurrentievoordeel zullen hebben in een steeds digitaler wordend landschap.

Bron: www.moebelfertigung.com

Publicatiedatum: