Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Sonja Quandt van gelijknamige Duitse merk in tafeldecoratie-industrie:

'Wij geloven dat de industrie wakker moet worden en risico's moet nemen om innovatief te blijven'

Sonja Quandt is een Duits merk in de tafeldecoratie-industrie. De producten zijn wereldwijd verkrijgbaar in prestigieuze winkels en presteren bijzonder goed in Europa en het Midden-Oosten. Daarnaast speelt het merk een prominente rol in exclusieve luxeprojecten, zoals op jachten, in privéjets en in luxe hotels zoals het Four Seasons in Hamburg. InteriorDaily interviewt het debrijf om meer te weten te komen over de uitdagingen in de markt, hun plannen voor 2025 en de aankomende beurs, Maison&Objet.

Sonja Quandt.

"In 2014 nam ik de belangrijke beslissing om een groot deel van het assortiment van de zilverfabriek Gebr. Kühn onder te brengen onder het merk SONJA QUANDT. Sindsdien is het merk in prestige gegroeid en synoniem geworden met luxe en uitzonderlijk vakmanschap."

Lees hier het volledige interview op InteriorDaily.

"De industrie is voorzichtig, zelfs terughoudend geweest, omdat consumenten zorgvuldiger omgaan met hun uitgaven. Aankopen die direct nodig zijn, worden voorrang gegeven, terwijl er weinig geduld is voor lange levertijden. Ondanks dit geloven wij dat de industrie wakker moet worden en berekende risico's moet nemen om levendig en innovatief te blijven."

Meer informatie:
Sonja Quandt
+49 7171 41031
[email protected]
www.sonja-quandt.com