2025 wordt een dynamisch, veeleisend en ambitieus jaar voor de markten Decoratie, Design en Lifestyle. De teams van Maison&Objet Paris Design Week en MoM zijn klaar om deze uitdagingen aan te gaan om aan uw verwachtingen te voldoen', zegt Philippe Delhomme, voorzitter van de Raad van Bestuur van Maison&Objet.
Delhomme reflecteert op wat ze hebben bereikt in de afgelopen 30 jaar:
- Anticiperen op veranderingen in de markt,
- Luisteren naar en analyseren van feedback van belanghebbenden uit de sector - partners, exposanten, distributeurs, architecten, hoteliers, restaurateurs en het bredere ecosysteem van Maison&Objet,
- Samenwerken met interne en externe experts om te innoveren, te voorzien en de beste oplossingen te vinden,
- De beste zakenpartner blijven voor het ecosysteem, niet alleen tijdens onze twee jaarlijkse evenementen, maar jaarrond via het digitale platform MoM.
Hij vervolgt:'2025 wordt ongetwijfeld een cruciaal jaar, waarin wereldwijde politieke en geopolitieke omstandigheden de gewoonten en trends van consumenten sterker zullen beïnvloeden.
Om u te helpen aan de behoeften van uw klanten te voldoen en hen voortdurend te verrassen, zal Maison&Objet aanpasbaar blijven. Maar als we ons zouden moeten concentreren op de belangrijkste prioriteiten voor het jaar, dan is dit wat ons te wachten staat:
- Het ondersteunen van nieuwe talenten en merken die ons unieke aanbod en wereldwijde bereik definiëren,
- Uitbreiden naar nieuwe gebieden, sectoren, landen en netwerken om nieuwe zakelijke kansen te bieden aan merken die vertrouwen op Maison&Objet, MoM en Paris Design Week voor groei. (Bijvoorbeeld onze Maison&Objet Design Factory Hong Kong initiatief in Hong Kong eind vorig jaar!)
- Het omvormen van de evenementen in januari en september om ze nog impactvoller, relevanter en centraler te maken in de agenda's van kopers, distributeurs, architecten en horecaprofessionals die op zoek zijn naar nieuwigheden,
- Het versnellen van de groei van het digitale platform MoM, om zowel te inspireren als nieuwe contacten en zakelijke kansen te bieden.
Bron: LinkedIn.