Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe topman voor Leen Bakker België

Vanaf eind deze maand (januari 2025) zal Leen Bakker België, onderdeel van de Nederlandse Homefashion Group, een nieuwe Managing Director krijgen. Een ervaren retailmanager zal deze rol op zich nemen. Hij brengt een uitgebreide staat van dienst mee naar zijn nieuwe functie en ziet grote kansen voor de woonwinkelketen.

Thierry Leys deelt zijn enthousiasme in een LinkedIn-bericht: "Ik kijk er enorm naar uit om vanaf januari aan de slag te gaan als MD Leen Bakker België bij de Homefashion Group. Wat een wondermooie formule met zó véél potentieel. Ik kan niet wachten om erin te vliegen samen met het Belgische team en de Nederlandse collega's. De nieuwe baseline van Leen Bakker is 'Welkom thuis' en zo voelt het ook voor mij. Bedankt Linda Keijzer voor het vertrouwen."



Ervaring in de retailsector
Leys heeft een indrukwekkende loopbaan in de retailsector opgebouwd. Sinds 2016 was hij werkzaam als retaildirecteur bij Pro-Duo, een beautygroothandel. Daarvoor bekleedde hij leidinggevende functies bij onder andere Aldi, Kruidvat, Telenet, Planet Parfum (tegenwoordig April) en Veritas. Deze brede ervaring geeft hem een stevige basis om zijn nieuwe rol bij Leen Bakker succesvol te vervullen.

Groeiambities voor Leen Bakker
Onder de leiding van Leys wordt verwacht dat Leen Bakker België zijn positie in de competitieve woonretailmarkt verder zal versterken. De keten heeft al naam gemaakt met een breed assortiment en aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding, en de nieuwe directeur ziet veel mogelijkheden om verder te groeien. Met de introductie van de baseline "Welkom thuis" zet Leen Bakker in op een warme, klantgerichte benadering die perfect aansluit bij de visie van Leys.

Meer informatie:
Leen Bakker België
www.leenbakker.be

Publicatiedatum: