De op meubels gerichte AI start-up Presti kondigt de introductie aan van een nieuwe generatieve AI die eerdere AI overtreft in algehele kwaliteit en nauwkeurigheid. Door iedereen in staat te stellen lifestylebeelden te creëren zonder dat daar technische expertise voor nodig is, democratiseert Presti de toegang tot hoogwaardige meubelbeelden voor kleine en grote retailers en fabrikanten van meubels.
Deze nieuwe release biedt nieuwe mogelijkheden voor gebruikers om meer gedetailleerde en aantrekkelijke lifestyle-afbeeldingen te maken zonder fotosessies of complexe 3D-software. De verbeterde AI dient als een nieuwe basis voor een uitgebreide reeks tools waarmee klanten van het bedrijf controle krijgen over hun afbeeldingen zonder de integriteit van hun producten aan te tasten.
De nieuwe AI heeft een aantal voordelen ten opzichte van de oude AI. Naast de algehele verbeterde beeldkwaliteit heeft het nu een langer contextvenster, wat betekent dat het langere beschrijvingen beter kan begrijpen, waardoor gebruikers uitgebreider en preciezer kunnen zijn in hun AI-gegenereerde omgevingen.
De AI begrijpt nu ook beter concepten als ruimte en scherptediepte, waardoor hij foto-achtige afbeeldingen kan maken die zich richten op het product en de achtergrond en voorgrond vervagen, wat bijdraagt aan het fotorealisme van de AI. Naast dieptebegrippen kan de AI nu ook tekst genereren in de afbeeldingen, waardoor gebruikers meer aantrekkelijke inhoud kunnen creëren en aangepaste berichten in hun foto's kunnen integreren.
Tot slot kan de nieuwe AI nu ook fotorealistische mensen toevoegen aan de beelden, en geeft daarmee merken die mensen als onderdeel van hun visuele identiteit dragen nog meer flexibiliteit.
Meer informatie:
Presti AI
[email protected]
www.presti.ai
Geïnteresseerde bedrijven kunnen Presti gratis testen op app.presti.ai