Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe collectible designer toy gelanceerd: Hito

Afgelopen week is een nieuwe Amsterdamse collectible designer toy gelanceerd: Hito.
"Een echte eye catcher voor elke interieur", stelt woordvoerster Mariƫtte van der Lee. "Sinds eind jaren '90 zijn dit soort verzamelobjecten enorm populair geworden, met bekende namen zoals Be@rbricks en KAWS die geliefd zijn bij verzamelaars en waar ook een behoorlijk prijskaartje aan hangen. Niet alleen met zijn uiterlijk maakt Hito een statement in elke ruimte, maar ook met zijn eigen social media kanaal waar hij komende tijd echt tot leven komt."



Met de introductie van de collectible designer toy maakt de wereld kennis met een nieuwe soort held, die via een persoonlijk Instagram-kanaal tot leven komt en zijn eigen universum deelt. Zo is Hito niet alleen een statement voor elk interieur, maar laat Hito ook de grenzen vervagen tussen design en persoonlijke expressie.

Het universum van Hito
Met zijn uitgesproken verschijning laat Hito niet alleen je interieur spreken, hij is ook actief op Instagram, waar hij rechtstreeks in contact staat met zijn fans en volgers. Als moderne superheld, is de collectible het gezicht van een nieuw soort heldendom: de alledaagse held die in ons allemaal schuilt. Via Instagram spoort hij fans en volgers aan hun eigen weg te volgen, gedurfde keuzes te maken, volop van het leven te genieten en zichzelf te belonen. Zo vervaagt Hito de lijnen tussen design en persoonlijke expressie, waarbij hij niet alleen een visueel statement maakt, maar ook een boodschap van empowerment uitstraalt.

Verkrijgbaarheid
Hito voelt zich thuis in elk interieur: of je nu meer van minimalistische en zachte tinten houdt, of een liefhebber bent van kleurrijk en uitbundig. Het verzamelobject is verkrijgbaar in vijf kleuren (Scooby Blue, Carrot Gold, Bubble Pink, Mellow Yellow, BlaBla Black, OneNight Sand, KindOff White), vanaf 1250 euro. Elke kleurvariant is beperkt tot slechts 500 exemplaren, wat het tot een echt verzamelobject maakt. Daarnaast is er een Golden Gold editie (3.300 euro) van massief brons en geheel gepolijst. Deze komt in een nog beperktere oplage.

Op termijn wordt Hito's familie uitgebreid met nieuwe karakters met elk hun eigen identiteit.

Hito is alleen online verkrijgbaar.

Meer informatie:
Hito
www.hitoartworks.com

Publicatiedatum: