Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

EK Living kiest exclusieve leverancier huiscollectie raambekleding

EK Living heeft na een zorgvuldig pitchproces gekozen voor een exclusieve leverancier voor hun huismerk raambekleding. Deze keuze werd gemaakt door een ondernemerscommissie, bestaande uit professionals uit de branche, die een grondige en praktijkgerichte evaluatie van de leveranciers uitvoerde op aspecten zoals collectie-inhoud, marketing, techniek, duurzaamheid en condities.

De keuze is hierbij gevallen op Hunter Douglas. "Dankzij de samenwerking met Hunter Douglas kan EK Living hoogwaardige en veelzijdige raamdecoratie aanbieden die naadloos aansluit op de behoeften van de klant", laat een woordvoerder van EK Living weten.


Leon Boer, Arjan Looij, Kees Gunnewijk, Kees Commijs (v.l.n.r.) proosten op de toekomst.

Hunter Douglas wist de commissie te overtuigen door het breed assortiment, de technische expertise en de betrouwbare leveringsketen. De samenwerking stelt EK Living in staat om een onderscheidend productaanbod te ontwikkelen dat zowel design als functionaliteit hoog in het vaandel heeft.

"We zijn ontzettend trots dat we met Hunter Douglas in zee gaan voor ons huismerk," aldus Kees Gunnewijk, leveranciersmanager EK Living. "Hun reputatie en expertise sluiten perfect aan op onze ambitie om onze klanten de beste producten en service te bieden. Ook biedt de samenwerking ons en onze ondernemers de kans om te blijven innoveren in kennis en marketing. In Hunter Douglas hebben we de juiste partner gevonden waarmee we samen onze 'local hero' marketingstrategie, waarbij we de kracht van de individuele ondernemers centraal zetten, verder uitbouwen en zo hun kennis van en bekendheid in hun regio optimaal laten stralen.

De visie van EK Living en Hunter Douglas heeft naar eigen zeggen concrete meerwaarde voor de ondernemer. De collectie biedt verschillende stijlen: casual wonen, comfortabel wonen, natuurlijk wonen, stijlvol wonen en origineel wonen en biedt zo voor elke consument de juiste troef, die de ondernemer uit kan spelen."

Belangrijke stap
De producten zullen vanaf 2026 beschikbaar zijn via de bij EK Living aangesloten ondernemers. Met deze samenwerking zet EK Living een belangrijke stap in het versterken van zijn positie op het gebied van woninginrichting en het verder ontwikkelen van hoogwaardige en duurzame raambekledingsoplossingen.

"Door de samenwerking met EK Living zijn we ervan verzekerd dat onze producten vakkundig
gepresenteerd en geadviseerd worden in de winkels van de ondernemers. Als expert in hun eigen verzorgingsgebied kennen zij de lokale consument als geen ander. Ook het meten en monteren van onze producten is bij deze vakmensen in goede handen", zegt Kees Commijs namens Hunter Douglas.

Meer informatie:
EK Retail
www.ek-retail.com

Publicatiedatum: