Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ed Jansen van Doorn: "Ik kan met trots zeggen dat we ons goed verder hebben ontwikkeld"

Met de lancering van de Smart Electric collectie heeft Interstil Benelux zowel lof geoogst als nieuwe klantengroepen aangetrokken, wat bijdraagt aan hun groei, vooral in België. De samenwerking met MHZ GmbH wordt gezien als een strategische zet om groei te bevorderen zonder de eigen identiteit te verliezen, ondanks de uitdagingen die dit met zich meebracht. Dat zegt Ed Jansen van Doorn, algemeen directeur van Interstil Benelux, in een vraaggesprek met Wonen360.

Hoe heeft Interstil Benelux zich in het afgelopen jaar ontwikkeld?
"Ik kan met trots zeggen dat we ons goed verder hebben ontwikkeld. De Smart Electric collectie hebben we op de markt gebracht en deze is goed ontvangen. De klanten zijn er enthousiast over en we hebben met deze collectie ook een heel andere klantenkring kunnen verwelkomen. Ook in België blijven we groeien en ik ben ervan overtuigd dat we deze ontwikkeling in 2025 kunnen gaan voortzetten."

Welke uitdagingen ben je in 2024 tegengekomen en hoe heb je deze aangepakt?
"De samenwerking tot stand brengen met MHZ GmbH is iets wat veel werk heeft gekost, maar waar we erg blij mee zijn. Deze samenwerking geeft ons de mogelijkheden om verder te groeien en de sterke punten van elkaars bedrijfsvoering optimaal te benutten. Verder brengt dit zekerheid voor de toekomst zonder onze eigen identiteit te verliezen."

Hoe gaat Interstil Benelux om met de stijgende kosten?
"Wat we altijd hebben gedaan, is letten op de uitgaven. Dus investeren waar het nodig is maar goed kijken wat nodig is en wat op een andere manier mogelijk efficiënter kan."

Wat zijn de belangrijkste lessen die je in het afgelopen jaar hebt geleerd?
"Dat als je af en toe ergens afstand van kunt nemen, de zaken er mogelijk anders voorliggen. Het is natuurlijk niet altijd te doen. Soms ben je als ondernemer ook gedwongen om direct te handelen, maar dan neem je die ervaring weer mee in de toekomst."

Ga je nog iets speciaals doen rond de kerstperiode?
"Eerst nog gewoon werken. De laatste orders en jaarcijfers zo veel mogelijk in orde maken en dan in januari nog even een paar dagen lekker weg in eigen land."

Wat kunnen we in 2025 van Interstil Benelux verwachten?
"2 nieuwe catalogi! We zullen medio 2025 twee nieuwe catalogi presenteren. Natuurlijk weer met verrassende designs, probleemoplossingen en natuurlijk alles getest en gelijk op voorraad. Wat je mag verwachten van Interstil."

Voor welke ondernemer heb je sympathie?
"Ik heb sympathie voor veel ondernemers, maar vooral voor diegenen die passie hebben voor hun product of dienst en/of klanten. Ik kan blij worden van hun enthousiasme en klantgerichtheid."

Meer informatie:
Interstil Benelux
Kuiper 16
5253 RJ Nieuwkuijk
tel: +31 (0) 73 5111192
[email protected]
www.interstil.nl