Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Maurits Heijmen van JaxxChoice: "Terwijl de markt wat terugviel, gingen wij tegen de stroom in"

Het meubellabel JaxxChoice, bekend om haar moderne en betaalbare meubels, heeft zich in 2024 doorontwikkeld. Sinds de oprichting in 2017 heeft het jonge merk zich gepositioneerd als een herkenbare naam in de Nederlandse meubelbranche. Maurits Heijmen, commercieel directeur van JaxxChoice, vertelt over de hoogtepunten, uitdagingen en verwachtingen voor de toekomst.



Een jaar vol groei
"Het was een jaar vol groei!", vertelt Maurits enthousiast. "We openden een officiƫle JaxxChoice Store in Duiven en gingen een nieuwe samenwerking aan met een verkooppunt in Leeuwarden: Runner Meubel. En er is nog meer, want sinds begin december is JaxxChoice ook te vinden in Roermond bij: Den Elzen wonen & slapen. Ons merk wordt steeds toegankelijker door heel Nederland."

Supermoderne store
Volgens Maurits was de opening van de JaxxChoice Store in Duiven het absolute hoogtepunt van het jaar. "Dit is een supermoderne store met eigen personeel, een ruime collectie en een uitgebreide stofstalenwand. Volledig ingericht volgens de laatste interieurtrends." Daarnaast lanceerde het merk een nieuw marketingconcept waarin tevreden klanten centraal staan. "We mochten binnenkijken bij tevreden JaxxChoice klanten die hun droombank zelf samenstelden. Dit leverde prachtige content op die we met trots online delen."

Het geheim
Zoals veel bedrijven had ook JaxxChoice te maken met uitdagingen in een dynamische markt. "Ook in een uitdagende markt bleven we onszelf", legt Maurits uit. "Terwijl de markt wat terugviel, gingen wij tegen de stroom in. Ons geheim? Vertrouwen in ons product en vasthouden aan onze succesformule. Geen drastische veranderingen, maar een focus op wat al werkt. Dat heeft zich bewezen."

Markttrends en verrassingen
De meubelbranche zag dit jaar enkele opvallende trends, waaronder rustige kleurcombinaties en natuurlijke materialen. "Vooral de focus op rustige kleurcombinaties, meestal in aardetinten, is opvallend", zegt Maurits. "Deze kleuren worden gecombineerd met natuurlijke materialen, zoals grof geweven stoffen, die perfect zijn afgestemd op de rest van de ruimte. Ronde vormen spelen ook een grote rol, wat bijdraagt aan een vriendelijke en uitnodigende uitstraling van een bank. Daarnaast zien we dat modellen steeds royaler worden, terwijl de nadruk op eenvoud blijft. Dit zorgt voor een mooie balans waarin rust en comfort centraal staan."

Hip en betaalbaar
Met het oog op de toekomst blijft JaxxChoice ambitieus. "We kijken vol enthousiasme vooruit naar het komende jaar", aldus Maurits. "Met nieuwe modellen en socialmedia-samenwerkingen spelen we in op de nieuwste trends. Onze focus blijft helder: hip en betaalbaar. Tegelijk waarborgen we onze sterke punten, zoals snelle levertijden voor maatwerkbanken, een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en populaire uitvoeringen die direct uit voorraad leverbaar zijn. Zo blijven we trouw aan onze visie, terwijl we vooruitkijken naar alles wat komen gaat."

Meer informatie:
JaxxChoice
www.jaxxchoice.nl

Agent Wiebe Bouma (New Ambiance)
06-12151289
[email protected]