Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fabien Versaveau van het Franse La Redoute:

'Expansie in Noord-Europa is een strategisch focuspunt, met de nadruk op woondecoratie'

La Redoute is een hybride model tussen een digitaal platform, dat elke maand miljoenen unieke bezoekers wereldwijd aantrekt, en een iconisch merk met een rijke 180-jarige ondernemingsgeschiedenis. Het bedrijf, gespecialiseerd in woondecoratie en mode, is nu aanwezig in zo'n twintig landen via negen eigen winkels en eenentwintig hoeken in Galeries Lafayette, die La Redoute sinds 2022 bezit. InteriorDaily praat met Fabien Versaveau, de nieuwe CEO sinds begin september.

Lees hier het volledige interview op InteriorDaily.


Fabien Versaveau.