Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Thomas O. Andersen, CEO van Mindo:

'We voelen de effecten van de wereldeconomie, maar blijven optimistisch'

Opgericht in Denemarken in 2021, is Mindo een jong maar invloedrijk merk dat is ontstaan uit een gedeelde passie voor innovatief design en hoogwaardige materialen. Ondanks de lancering in een turbulente tijd vol wereldwijde uitdagingen, heeft Mindo zich snel gevestigd als een speler op de markt voor buitenmeubelen. In een interview met Thomas O. Andersen, CEO en oprichter van Mindo, bespreekt InteriorDaily de groei van het merk, de belangrijkste markten en de uitdagingen waarmee het merk wordt geconfronteerd in de huidige economie.

Lees hier het interview op InteriorDaily!


Links: Deense designer Thomas E. Alken. Rechts: Thomas O. Andersen, CEO en founder van Mindo.