Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Arriën van den Berg stopt met sluiten van zakelijke deals

Bekende uit de interieurbranche kiest voor carrière in transport en logistiek

Arriën van den Berg, een bekende naam in de interieur-, deco-, gift- en modewereld, heeft na meer dan 30 jaar besloten een nieuwe koers te varen. Hij ruilt zijn carrière in deze sector in voor een toekomst als vrachtwagenchauffeur in transport en logistiek. Eerder was hij onder andere beursmanager van Trade Mart Utrecht, eigenaar van TheWholeSaleFactory BV en managing director bij Villa Collection Benelux.


Arriën van den Berg.

Overstap na drie decennia creativiteit
Van den Berg heeft de afgelopen decennia een veelzijdige carrière opgebouwd in de interieur- en mode-industrie, met ervaringen variërend van het bezoeken van internationale beurzen tot het sluiten van zakelijke deals. "Ik kijk met veel plezier terug op die 30 jaar", zegt hij. "De contacten, de uitdagingen, de successen en ook de minder succesvolle periodes hebben me enorm veel geleerd."

De afgelopen periode combineerde Van den Berg zijn werkzaamheden als zelfstandig ondernemer met zijn nieuwe passie: vrachtwagenchauffeur. Die ervaring heeft hem doen besluiten zijn focus volledig te leggen op transport en logistiek.

Een nieuwe wereld van transport
"Mijn hart is sneller gaan kloppen voor deze nieuwe wereld van transport en logistiek", licht hij toe. De sector, die bekend staat om zijn dynamiek en onmisbare rol in de economie, spreekt Van den Berg aan vanwege de tastbare resultaten en het directe contact met klanten. Hij ziet kansen om zich te onderscheiden als vervoerder, met bijzondere aandacht voor "the last mile", een cruciale schakel in de supplychain.

Bron: Arriën van den Berg

Publicatiedatum: