Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Francis Lemmens, Export & Verkoop Benelux Newgarden SL Spanje:

''Elk land heeft zijn eigen speciale eisen voor elk segment en wij proberen hieraan te voldoen'

Met meer dan 15 jaar ervaring is Newgarden toonaangevend op het gebied van decoratieve buitenverlichting, meubelen en plantenbakken. Als Spaanse fabrikant met een aanwezigheid in 28 landen, staat het merk bekend om innovatieve ontwerpen die kwaliteit, stijl en betaalbaarheid naadloos combineren. Newgarden is gespecialiseerd in buitenverlichting, meubels en plantenbakken en zet voortdurend nieuwe trends om klanten in de voorhoede van het design te houden. De collectie omvat producten die geschikt zijn voor zowel buiten- als binnengebruik, met elegante lampen en veelzijdige plantenbakken die gemaakt zijn om elke ruimte het hele jaar door te verfraaien.


Links de CHERRY lamp en rechts de LOLA lamp.

Tot de opmerkelijke innovaties behoren de iconische LOLA lamp, een wereldwijde bestseller, en de CHERRY lamp - een baanbrekende draadloze lamp op zonne-energie en oplaadbaar. Met dubbele oplaadmogelijkheden, tot 20 branduren en drie lichtsterkten biedt de CHERRY lamp uitzonderlijke functionaliteit en ontwerpveelzijdigheid. Een toewijding aan kwaliteit, design en betaalbaarheid met een kenmerkend mediterraan tintje heeft de reputatie van Newgarden als voorkeurskeuze in Europa's toonaangevende retail markten verstevigd.

InteriorDaily had een exclusief interview met Francis Lemmens, Export & Sales Benelux bij Newgarden SL Spanje.


Francis Lemmens, Export & Verkoop Benelux bij Newgarden SL Spanje.

Hoe brengen jullie mediterraan geïnspireerde ontwerpen een unieke en vrolijke toets in buitenruimtes en welke feedback hebben jullie ontvangen van klanten in verschillende markten?
'Onze ontwerpen zijn anders, met een vleugje mediterrane stijl, verlichten we ruimtes op een andere manier en met onze nieuwe lijn van gerecyclede visnetten brengen we een nieuwe toets in de markt van verlichting en dragen we bij aan de mediterrane omgeving.'

Met jullie aanwezigheid in meer dan 28 landen, hoe passen jullie je producten aan om te voldoen aan de uiteenlopende smaken en behoeften van zo'n gevarieerd klantenbestand?
'Zoals eerder gezegd, hebben we een goed inzicht in de behoeften van onze klanten wereldwijd en geloven we in onze producten. Elk land heeft zijn eigen speciale eisen voor elk segment en wij proberen aan die eisen te voldoen, aangezien we een zeer breed productassortiment hebben dat wordt geteeld in onze eigen fabrieken in Spanje en Mexico.

Welke rol speelt duurzaamheid in jullie productieprocessen en hoe brengen jullie milieubewuste praktijken in balans met behoud van concurrerende kwaliteit en prijzen?
'Bij Newgarden geven we prioriteit aan duurzame teelt met een sterke focus op het milieu. We gebruiken gerecycled plastic van hoge kwaliteit in onze producten, zodat we onze ecologische voetafdruk minimaliseren en tegelijkertijd stijlvolle en duurzame belichting en accessoires voor buiten leveren.

Door te kiezen voor gerecyclede materialen verminderen we niet alleen de hoeveelheid afval, maar dragen we ook bij aan een circulaire economie. Onze ontwerpen weerspiegelen onze toewijding aan duurzaamheid, waardoor onze klanten kunnen genieten van prachtige producten die vriendelijk zijn voor de planeet. Wij geloven dat elegantie en verantwoordelijkheid voor het milieu hand in hand kunnen gaan en we streven ernaar om het voortouw te nemen in het creëren van milieuvriendelijke oplossingen voor buitendecoratie.

Kun je inzicht geven in jullie samenwerkingen met supermarkten, speciaalzaken, horecaprojecten en grote winkels, en hoe deze samenwerkingen de groei van jullie merk hebben bepaald?
'We werken al jaren met verschillende accounts van verschillende grootte, zoals grote ketens als in het horecasegment en de steun en interesse van deze bedrijven heeft ons door de jaren heen doen groeien.'

Wat zijn de toekomstplannen van Newgarden?
'We betreden de Amerikaanse markt en zijn meer markten aan het verkennen die we op de verschillende beurzen in het buitenland hebben benaderd. Newgarden blijft groeien en we hebben het volste vertrouwen in de uitbreiding van ons bedrijf voor de komende jaren!
In 2025 zullen we nieuwe producten hebben en blijven uitbreiden en voordat ik het vergeet, last but not least: Newgarden is een gelukkig bedrijf, daarom is onze slogan: Newgarden, Be Happy!'

Meer informatie:
Newgarden
[email protected]
www.newgarden.es
Spanje