BNS Crisp, het netwerk voor interieurprofessionals, staat op het punt een belangrijke mijlpaal te bereiken. Lotte Nijkamp, voorzitter van de organisatie, deelt dat het netwerk zich in een spannend transformatieproces bevindt: de rebranding van BNS Crisp. "Als voorzitter houd ik me bezig met meer dan alleen interieurontwerp. De rebranding is een complex proces, maar dankzij de samenwerking met Dorothée Jennekens hebben we belangrijke vooruitgang geboekt", concludeert Lotte.
Dorothée, die als expert bij het rebrandingstraject betrokken is, voegt toe dat haar frisse blik van onschatbare waarde is geweest. "Het was essentieel om afstand te nemen en een helikopterview te hebben. Daarmee konden we de kernwaarden van BNS Crisp scherp stellen en vertalen naar een krachtige merkpropositie", zegt Dorothée. "Het was een intensieve samenwerking, maar het resultaat is ernaar."
De eerste stappen zijn inmiddels gezet, en het netwerk werkt achter de schermen hard aan de voorbereidingen voor de lancering van het vernieuwde BNS Crisp. "Over een paar maanden lanceren we het nieuwe BNS Crisp, een spannende volgende stap voor ons netwerk", benadrukt Lotte.
Dorothée vertelt verder over haar recente werkbezoek aan de homebase van BNS Crisp in Nieuwegein, waar zij een brand identity sessie verzorgde voor de nieuwe bestuursleden. "Het was fascinerend om te horen wat hen drijft en welke waarden ze belangrijk vinden. Samen puzzelen tot het klopt, en uiteindelijk vastleggen in een uniek merktemplate met merkbelofte."
Meer informatie:
BNS Crisp
De Woonindustrie (2e etage, stand 2)
Symfonielaan 1
3438 EW Nieuwegein
[email protected]
www.bnscrisp.nl