Sinds de oprichting in 1993 heeft ASD Bezorgservice zich ontwikkeld tot meer dan alleen een logistiek bedrijf. Onder leiding van de directieleden Kenneth van Swieten (43) en Lesley Hendriks (48), heeft het bedrijf zich onderscheiden door de combinatie van bezorgdiensten en hoogwaardige montage- en installatieservices aan te bieden. "Wij streven ernaar om niet alleen een transportbedrijf te zijn, maar een belangrijke schakel in de klantbeleving van onze meubelpartners", benadrukt Hendriks.
Met een team van zo'n 30 vaste medewerkers aangevuld met een flexibele pool, richt ASD zich vooral op de interieurbranche, waar het een significante meerwaarde creëert door heel erg goed te begrijpen hoe belangrijk hét bezorgmoment is in de ervaring van de klant.
"We bieden verschillende opties aan zoals een drempellevering, drop off/comfort levering, full service levering en een Montage 2.0 levering. De drempellevering is het afleveren aan de drempel, bij een drop off/comfort worden de meubels naar de gewenste plaats gebracht, bij een full service bezorging worden de meubels uitgepakt en gemonteerd en bij de Montage 2.0 gaan we een stap verder; dit zijn teams die uitgerust zijn met veel meer gereedschap en bijvoorbeeld ook zwevende meubels aan de muur monteren en de complexere montages kunnen uitvoeren", legt Lesley uit.
Het bedrijf wordt geleid door de mede-eigenaren Kenneth van Swieten en Lesley Hendriks (l).
Fulfilment
Het succes van ASD Bezorgservice is te danken aan de uitgebreide fulfilment in combinatie met de kwaliteit van de dienstverlening. "Als winkelier ben je zelf al druk genoeg met het in- en verkopen van meubels, er is echter ook nog het stukje logistiek in combinatie met de finale ervaring van je klant", gaat Lesley verder. "Je hebt als woonwinkel zelf geen magazijn meer nodig, de meeste van onze opdrachtgevers laten hun leveranciers bij ons in het magazijn leveren, bij de levering controleren wij de meubels en communiceren naar de opdrachtgever de binnengekomen meubels. Wanneer een order compleet is, plannen wij de bezorging in met de klant en voeren deze uit. We zijn uitgerust met pinterminals om de remboursgelden te innen en zorgen voor de administratie."
Klanttevredenheid
"Onze chauffeurs zijn het gezicht van de bedrijven waarvoor we leveren. Daarom leggen we grote nadruk op klanttevredenheid en servicegerichtheid", zegt Lesley. Flexibiliteit en maatwerk zijn volgens hem cruciale pijlers voor ASD. "Door korte communicatielijnen en een proactieve houding kunnen we snel inspelen op de veranderende behoeften van onze klanten."
Dit alles heeft ASD Bezorgservice tot een betrouwbare partner gemaakt voor bedrijven die streven naar een optimale koopervaring voor hun klanten. Het bedrijf, gevestigd in Tilburg, is voortdurend in ontwikkeling. Met meer dan 4000 m² aan opslagruimte, die in mei 2025 wordt uitgebreid met nog eens 1450 m², en een uitgebreid wagenpark, is ASD uitstekend uitgerust om klanten efficiënt te bedienen. "Ons wagenpark voldoet aan alle recente overheidsnormen. We hebben geïnvesteerd in nieuwe voertuigen en bedrijfskleding om onze groei te ondersteunen en onze medewerkers een professionele uitstraling te geven."
Sterke groei
ASD Bezorgservice maakt een sterke groei door. "Ons personeel is betrouwbaar en honkvast, met veel specialistische kennis en ervaring. We zorgen voor het totaalplaatje en willen ons onderscheiden van de massa door niet alleen te leveren, maar ook door een uitzonderlijke klantbeleving te bieden", benadrukt Lesley nog maar eens.
Met een klantgerichte benadering en een focus op kwaliteit en professionalisme, wil ASD Bezorgservice een meer dan betrouwbare speler in de logistieke sector zijn, klaar om meer dan alleen meubels af te leveren.
Meer informatie:
ASD Bezorgservice
kantoor en hoofdmagazijn
Heieinde 13
5047 SX Tilburg
DC
Mascagnistraat 1a
5049 BA Tilburg
Tel. +31 13 52 85 960
[email protected]
www.asdbezorgservice.com