Ambiente 2025 breidt het groeigebied Hospitality verder uit en benadrukt haar designexpertise met speciale presentaties zoals The Lounge. Voor de komende editie reorganiseert de toonaangevende internationale vakbeurs voor consumentengoederen haar aanbod voor commerciƫle grootafnemers in de hospitality sector en breidt haar portfolio uit onder de special interest Hospitality. Het randprogramma, met de Hospitality Academy, Hotelier Day en thematische rondleidingen, verrijkt het aanbod met inspiratie en informatie.
Foto: Messe Frankfurt / Petra Welzel.
Ambiente is de plek bij uitstek voor horecaprofessionals, projectontwikkelaars en inrichters: exposanten uit alle relevante productsegmenten presenteren hun productportfolio op Ambiente, van servies, glaswerk en keukengerei tot woonaccessoires, interieurontwerp en kantooroplossingen. Met de uitgebreid gereorganiseerde Special Interest Hospitality worden commerciƫle kopers in de juiste richting gewezen naar bedrijven met expertise in het uitrusten van hotels en resorts, restaurants en cateraars, cruiseschepen, lounges en andere horecagelegenheden.
Naast het assortiment voor de gastronomie en het hotelwezen in hal 11.0, voorheen bekend als HoReCa, en inclusief BHS tafelblad, Kar Porselen met het merk Bonna, RAK porselein, Steelite en Utopia tafelgerei, omvat de Special Interest Hospitality ook, zoals voorheen, leveranciers uit andere eetzalen met hun eigen productlijnen voor de gastvrijheidssector.
Voor het eerst zullen exposanten van de sectie Office Design & Solutions op Ambiente Werken in hal 3.1 het uitgebreide portfolio voor de horeca aanvullen. Dit gaat van het aanpassen en individualiseren van in massa geproduceerde artikelen tot hoogwaardige teelt in grote hoeveelheden. Bezoekers kunnen kiezen uit verschillende kwaliteiten, met een focus op het high-end assortiment. Vakbezoekers ontmoeten hier competente zakenpartners voor projecten van elke omvang.
In lijn met de Hospitality special interest vinden uitbaters van objecten buiten de hospitality sector een uitgebreid aanbod onder de special interest Contract Business. Exposanten van beide special interest programma's worden vermeld in een gedrukte gids die tijdens het evenement ter plaatse beschikbaar zal zijn. Daarnaast zullen ze ook gemakkelijk te vinden zijn met een corresponderend label op de stand en in de online exposantenlijst.
Hotelier's Day: speciale aanbieding voor beslissers in de hospitality sector
De Ambiente zet volgend jaar opnieuw de hospitality industrie in de schijnwerpers met een op maat gemaakt programma voor beslissers in de hospitality sector, aangezien dit groeisegment wereldwijd aan het uitbreiden is. Met themarondleidingen door de Ambiente Dining hallen, een doelgroepspecifiek lezingenprogramma op Hoteliersdag op 10 februari en de speciale belangen van Hospitality en Contract Business richt de beurs zich op professionele gastheren, inkoopbeslissers en projectontwikkelaars in de sector. De lezingen gaan over onderwerpen als duurzaamheid, design en trends in de hotelsector en de emotionalisering van de gastervaring. Het aanbod wordt gecompleteerd door speciale presentaties over slim en mooi ontworpen keukentools en een blik op de gastenkamer van de toekomst.
Hospitality sector van de toekomst: Hospitality Academy voor een informatievoorsprong
De focus van de Hospitality Academy, voorheen bekend als de HoReCa Academy, in de noordelijke foyer van hal 11.0 ligt op actuele trends, concepten, best practices en praktische tips van gerenommeerde experts - hier ontmoeten professionals elkaar. De focus ligt op antwoorden op actuele vragen en trends in de sector. In de lezingen leren vakbezoekers uit de internationale horeca wat belangrijk is voor het succes van morgen in dit dynamische segment.
Meer informatie:
Ambiente
www.ambiente.messefrankfurt.com