Groothandel INTR. blijft haar groeistrategie voortzetten met de opening van twee nieuwe INTR. Points in Groningen en Beverwijk. Deze nieuwe locaties vormen een belangrijk onderdeel van de uitbreiding van het INTR. netwerk, waarmee de groothandel zich verder positioneert speler in de vloeren- en raamtechniek. Beide INTR. Points zijn centraal gelegen.Z
In Groningen bevindt het nieuwe INTR. Point zich aan de Aalborgweg 10 op industrieterrein Westpoort, en in Beverwijk opent INTR. haar deuren aan Schieland 10a op industrieterrein Kagerweg. De nieuwe locaties zullen in december operationeel zijn en begin 2025 feestelijk worden geopend.
Ineke Lodeweges Manager INTR Points.
Focus op innovatie en klantgerichtheid
Sinds de naamswijziging in 2019 heeft INTR. een groei doorgemaakt. Om ook in de toekomst optimale service te blijven bieden, investeert de groothandel niet alleen in de uitbreiding van fysieke locaties, maar ook in digitalisering, vernieuwende collecties en professionele presentatiemogelijkheden voor klanten. Een voorbeeld hiervan is de introductie van het nieuwe merk 'Saffier', met laminaat en PVC dat zowel verlijmd als 'geklikt' kan worden. Bovendien blijft INTR. haar dienstverlening verder professionaliseren en uitbreiden met een sterk verkoopteam.
Het team raamdecoratie is compleet met Henk Garrits en de komst van twee ervaren productspecialisten, Mirte de Groot en Mirank Boiten. Daarnaast zijn er ook een aantal collega's toegevoegd aan de buitendienst, waardoor klanten altijd kunnen rekenen op deskundig advies en service op maat. "Met de uitbreiding van ons team versterken we onze expertise en verhogen we de kwaliteit van onze dienstverlening", aldus Ineke Lodeweges, de nieuwe manager van INTR. Points.
Nieuwe manager voor INTR. Points
Ineke Lodeweges speelt een belangrijke rol in de verdere ontwikkeling van de nieuwe INTR. Points. Als opvolger van Andre Krabman, die met pensioen gaat, brengt ze haar ervaring als voormalig Hoofd Verkoop Binnendienst mee naar haar nieuwe functie. "Met de nieuwe vestigingen in Groningen en Beverwijk kunnen we onze klanten nog beter bedienen en hen inspireren met onze vernieuwde winkelconcepten", zegt Lodeweges. "We richten ons op maatwerkadvies en een inspirerende showroomervaring voor woning- en projectinrichters, parketteurs, zzp'ers en hun klanten."
De leiding van de verkoop binnendienst is nu in handen van Dennis Albersen, die de rol van Lodeweges heeft overgenomen.
INTR. Points: Inspirerende showrooms met deskundig advies
De nieuwe vestigingen in Groningen en Beverwijk zijn ingericht volgens het INTR. winkelconcept. Deze showrooms bieden een uitgebreide selectie van vloeren, raamdecoratie en parket, waar klanten zelfstandig of samen met hun eigen klanten de mogelijkheden kunnen ontdekken. INTR. speelt hiermee in op de toenemende vraag van zelfstandige parketteurs en woning- en projectinrichters, die hun klanten willen inspireren met de nieuwste producten in een professionele omgeving.
In de INTR. Points zijn alle productgroepen vertegenwoordigd en wordt volop technische ondersteuning geboden. De filiaalmanagers en productspecialisten worden continu getraind, zodat zij klanten optimaal kunnen adviseren over de verwerking, voordelen en het verbruik van elk product. Ook digitalisering speelt een grote rol: nieuwe klanten kunnen zich eenvoudig registreren en raamdecoratie kan gemakkelijk worden besteld via een handige besteltool die in alle INTR. Points beschikbaar is.
Lodeweges vertelt trots: "Ook het INTR. Point in Deventer zal dit jaar nog een kleine metamorfose ondergaan om de klantenservice verder te verbeteren. Daarmee wordt het nieuwe winkelconcept ook doorgevoerd op onze hoofdvestiging."
Gemak staat centraal voor zowel klanten van INTR. en van UZIN UTZ
INTR. biedt met de twee nieuwe INTR. Points landelijke dekking voor de klanten die hun bestellingen afhalen of geïnspireerd willen worden. Daarnaast levert de groothandel direct bij de klant of eindklant met 'dedicated transport'. Sinds de overname van de groothandel werken INTR. en UZIN UTZ intensief samen, wat ook voordelen biedt voor de klanten van UZIN UTZ. Klanten van UZIN UTZ kunnen hun (spoed)bestellingen van de producten met de merken UZIN, PALLMANN en WOLFF altijd ophalen bij een van de 12 INTR. Points bij hen in de buurt, waar ze zich tegelijkertijd kunnen laten inspireren door de mogelijkheden op het gebied van raamdecoratie of vloeren
Duurzaamheid en recycling van verpakkingen
Duurzaamheid is belangrijk bij INTR. De nieuwe vestigingen in Groningen en Beverwijk zijn volledig gasloos en bieden klanten, net als bij alle andere INTR. Points, de mogelijkheid om gebruikte kunststof emmers en cans in te leveren voor recycling via het Recycle Easy-programma. Deze service, ontwikkeld in samenwerking met UZIN UTZ, Dijkstra Plastics, hun start-up FIRE-OFF en de Houweling Group, maakt het voor klanten mogelijk hun verpakkingen 100% te laten recyclen. Ook klanten van UZIN UTZ kunnen hun gebruikte verpakkingen inleveren bij de INTR. Points voor recycling.
Ineke Lodeweges benadrukt het belang van klanttevredenheid: "Onze ambitie is om onze klanten niet alleen te inspireren, maar hen van begin tot eind te ontzorgen. Van persoonlijk advies in de showroom tot levering door onze 'eigen' chauffeurs bij de eindklant. We blijven voortdurend op zoek naar nieuwe mogelijkheden om onze service en bereikbaarheid verder te verbeteren."
Meer informatie:
INTR.
www.intr.nl