Domani begint aan een nieuw hoofdstuk. Het merk heeft aangekondigd dat het deel gaat uitmaken van een selecte groep merken, waartoe ook Tribù behoort. Deze nieuwe fase stelt het bedrijf in staat om zich te blijven concentreren op de kernwaarden die het al sinds de oprichting in 1992 definiëren en opent tegelijkertijd de deur naar nieuwe mogelijkheden.
Foto: Domani.
Na meer dan 30 jaar vorm te hebben gegeven aan Domani, is het alsof je iets dat je hebt gekoesterd ziet groeien en rijpen, nu klaar voor een nieuw hoofdstuk. Samenwerken met Tribù geeft ons de stabiliteit om verder te bouwen op wat we hebben gecreëerd, terwijl we trouw blijven aan onze waarden van vakmanschap, authenticiteit en tijdloos design. Ik ben ervan overtuigd dat we samen zullen bewaren wat Domani uniek maakt en het bedrijf naar een toekomst van kracht en stabiliteit zullen leiden", zegt Bart Bauweraerts over de beslissing van hem en zijn medeoprichters om dit partnerschap aan te gaan.
Domani zal blijven werken volgens dezelfde principes die het merk altijd hebben geleid. De mensen, processen en identiteit van het merk blijven stevig op hun plaats, wat de gestage groei van Domani in de komende jaren verzekert.
Het merk heeft haar klanten bedankt voor hun voortdurende betrokkenheid bij deze positieve evolutie.
Over Domani
Domani, opgericht in België in 1992, is een fabrikant van aardewerk van hoge kwaliteit. Het bedrijf wordt gekenmerkt door een gepassioneerde focus op deskundig vakmanschap en natuurlijke materialen. Het merk houdt toezicht op elke stap van het productieproces, van het ontwerp en de vormgeving van elke collectie in de showroom in Antwerpen tot de handmatige teelt van elk handgemaakt stuk in de fabriek net buiten de historische Hongaarse stad Pécs. Op die manier geeft Domani een eeuwenoude kunst een belangrijke plaats in de toekomst.
Meer informatie:
Domani
[email protected]
www.domani.be