Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Karl Stok, sales director Nederland bij Trio Lighting Group:

"Versnippering van internationale events zorgt voor stijgende interesse in Meubelbeurs Brussel"

De Meubelbeurs Brussel staat weer voor de deur. Van 3 tot en met 6 november vormt de Belgische hoofdstad opnieuw het decor voor dit toonaangevende evenement. Bij Trio Lighting Group, die weer van de partij is, zijn de voorbereidingen al in volle gang. "De countdown is begonnen", zegt Karl Stok, sales director Nederland bij Trio Lighting Group. "We kijken ernaar uit om bezoekers te inspireren met onze nieuwste ideeën op het gebied van verlichting en kleinmeubelen."


Karl Stok, sales director Nederland bij Trio Lighting Group.

Breed portfolio en gerichte selectie
Op de beurs presenteert Trio Lighting Group verschillende merken, waaronder TRIO, RL, Cinque, Trio Select, Musterring en Mirrors and More. Dit biedt een breed scala aan verlichtingsoplossingen en woonaccessoires die speciaal zijn geselecteerd om aan te sluiten bij de bezoekers van de beurs.

"Gezien ons aanbod van meer dan 3.400 actieve producten tonen we op de beurs slechts een selectie van ongeveer 350 producten die het beste passen bij de doelgroep van de beurs", legt Karl uit. "We hebben ervoor gekozen om bijvoorbeeld buitenverlichting en spots niet mee te nemen, omdat die minder geschikt zijn voor de woonwinkels die de beurs bezoeken. Anders zouden we duizenden vierkante meters nodig hebben," zegt hij lachend.

Op stand 410 in hal 8, die 105 vierkante meter beslaat, kunnen bezoekers de nieuwste collecties en innovaties ontdekken. Naast TRIO en RL omvat deze onder andere een verlichtingslijn die speciaal voor Musterring-partners is ontwikkeld en de exclusieve collecties van Cinque en Trio Select, gericht op woninginrichters, lifestyle- en verlichtingsspecialisten.

Stijgende bezoekersverwachtingen
De Meubelbeurs Brussel trekt traditioneel een breed publiek, en Karl verwacht dat de belangstelling dit jaar weer groot zal zijn, misschien zelfs groter dan voorgaande jaren. "We zien een dalend aanbod en een versnippering van internationale beurzen, wat naar mijn mening leidt tot een stijgende interesse voor de Meubelbeurs Brussel. We blijven hier namelijk positieve reacties over ontvangen", zegt hij. "We verwachten vooral bezoekers uit België en Nederland, en in iets mindere mate uit Frankrijk."

Karl benadrukt dat Trio Lighting Group zich richt op het midden- tot hogere middensegment. "Vooral woninginrichters, lifestyle- en verlichtingsspecialisten, en projectinrichters behoren tot onze belangrijkste doelgroep voor deze beurs", legt hij uit. De vooruitzichten voor het midden en hogere segment zijn volgens hem positief. "De koopkracht van de consumenten is in 2024 gestegen en het gemiddelde bestedingsbedrag neemt toe. Wij verwachten dat deze trend zich zal voortzetten."



Nieuwe Musterring-collectie
Een van de hoogtepunten van de presentatie van Trio Lighting Group dit jaar is de nieuwe Musterring-collectie. Deze bestaat uit 32 exclusieve verlichtingsproducten, speciaal ontwikkeld voor huidige Musterring-partners en potentiële nieuwe partners. "Deze exclusiviteit biedt onze klanten een concurrentievoordeel en helpt hen zich te onderscheiden in de markt", zegt Karl.

Honderden noviteiten
Tijdens de beurs zijn er speciale aanbiedingen beschikbaar voor bezoekers. "We hebben diverse exclusieve producten van onze merken, waaronder 22 producten uit de Musterring-collectie, 25 Cinque-producten, 60 producten van Trio Select en 225 producten van Trio en RL", legt Karl uit. Daarnaast is er ook een selectie van 20 producten van Mirrors and More, waarmee Trio Lighting Group haar aanbod van spiegels, kleinmeubelen en woonaccessoires versterkt.

Vooruitblik
Met de Meubelbeurs voor de deur kijkt Trio Lighting Group ernaar uit om klanten en partners te verwelkomen. "We willen bezoekers inspireren en samen werken aan verlichtingsoplossingen die voldoen aan hun behoeften", besluit Karl. "De vorige editie heeft ons veel nieuwe klanten opgeleverd, dus de interesse in onze producten is er zeker. We zijn klaar om die opnieuw te wekken en te versterken."

Trio Lighting Group is tijdens de Meubelbeurs Brussel te vinden in hal 8, stand 410.

Meer informatie:
TRIO Lighting Group
Gut Nierhof 17
59757 Arnsberg
www.trio-lighting.com

Karl Stok (Sales Director Nederland)
[email protected]