Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Monks moet positionering van Zuiver versterken

Monks is geselecteerd als het vaste bureau voor de nieuwe merkcampagne van Zuiver, een naar eigen zeggen toonaangevende speler op het gebied van tijdloos en toegankelijk design en interieurontwerp. De samenwerking richt zich op de lancering van de 360 graden campagne, getiteld 'Elevated Living', die in oktober van dit jaar van start gaat. Het doel is om de positionering van Zuiver in Nederland te versterken en het merk dichter bij zijn doelgroep te brengen. Dat meldt Fonk.



Maarten Dubbelman, Head of Marketing van Zuiver Interior Group, benadrukt het belang van de samenwerking: "De nieuwe samenwerking met Monks zijn we aangegaan voor onze nieuwe merkcampagne. Met 'Elevated Living', vertellen we een fris en innovatief verhaal waarin onze kernwaarden van tijdloos en toegankelijk design centraal komen te staan. De creatieve expertise van Monks en een gedeelde visie, maken hen de perfecte partner om 'Elevated Living' tot leven te brengen. In deze campagne worden niet alleen onze producten in het zonnetje gezet, maar laden we de emotional benefit voor ons publiek, opeen creatieve manier. We zijn erg enthousiast over het resultaat en kijken uit naar de impact."

Bron: Fonk

Publicatiedatum: