Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Albert Heijn lanceert eigen keukenmerk

Albert Heijn introduceert vijf eigen keukenapparaten binnen het nieuwe eigen merk Blue Home. Met de introductie van de vijf Blue Home keukenapparaten zet de supermarktketen een nieuwe stap op het gebied van non-food en heeft Albert Heijn alles in huis voor het bereiden van een lekkere maaltijd.



"We kijken vanuit de missie elke dag naar nieuwe manieren om het voor klanten makkelijker te maken lekkere en gezonde maaltijden te bereiden. Ik ben dan ook trots op de introductie van onze eigen keukenapparaten onder het nieuwe eigen merk Blue Home. We zien dat klanten ons non-food assortiment waarderen en de producten van Blue Home voelen als een logische aanvulling hierop. De apparaten zijn makkelijk te gebruiken, betaalbaar en staan ook nog eens mooi op het aanrecht", aldus Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn.

Het Blue Home assortiment bestaat uit vijf producten voor in de keuken: een broodrooster, blender, staafmixer, waterkoker en AirFryer. De producten van Blue Home zijn PFAS-vrij en hebben drie jaar garantie. De producten zijn vanaf vandaag (14 oktober) verkrijgbaar in de winkel en online.

Meer informatie:
Albert Heijn
www.ah.nl

Publicatiedatum: