Per 1 november start Claudia Maurer als nieuwe directeur voor spoga+gafa. Zij zal daarmee Stefan Lohrberg opvolgen. Claudia Maurer beschikt over meer dan 15 jaar ervaring in leidinggevende functies op het gebied van internationale beurzen en projectmanagement. Ze is een expert in de sectoren beurzen, conferenties en bedrijfsbijeenkomsten en heeft de titel Certified Exhibition Management Professional. Maurer begon haar carrière bij GE Healthcare en werkte daarna bij Messe Frankfurt, waar ze in verschillende functies de veelzijdigheid van de beurs- en evenementenbranche leerde kennen.
De 47-jarige Maurer heeft de afgelopen 15 jaar in de Verenigde Staten gewoond, waar ze relevante projectmanagementervaring opdeed, zowel aan de kant van beursorganisatoren als bij agentschappen en partners. Recentelijk was ze Marketing Communications Event Consultant voor de sectoren farmacie en persoonlijke verzorging bij Ecolab, een toonaangevende wereldwijde leverancier van technologieën en diensten op het gebied van water, hygiëne en energie. In deze rol was ze verantwoordelijk voor de organisatie van meer dan 75 evenementen per jaar waaraan het bedrijf deelnam.
"We zijn verheugd om Claudia Maurer, een ervaren professional, in ons team te verwelkomen. Met haar 360-gradenoverzicht van de sectoren beurzen, evenementen, communicatie en internationaliteit brengt ze waardevolle perspectieven en ervaring met zich mee. Dit zal ons helpen om spoga+gafa ook in de toekomst succesvol verder te ontwikkelen", aldus Sebastian Rosito, Vice President Trade Fair Management.
"Ik kijk ernaar uit om deze nieuwe, spannende uitdaging aan te gaan en mijn jarenlange expertise in beurs- en projectmanagement toe te passen. Samen met het team wil ik de positie van spoga+gafa als grootste tuin- en BBQ-beurs ter wereld verder versterken en nieuwe impulsen geven aan exposanten en bezoekers", aldus Claudia Maurer.
Meer informatie:
spoga+gafa
www.spogagafa.com