Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

13e keukenvakbeurs trekt 12.000 bezoekers

De reacties op de 13e editie van area30 waren uitstekend. Hoogwaardige exposanten, marktleiders en innovatieve nieuwkomers maakten indruk met sterke merken, eersteklas producten en diensten. Dat meldt de organisatie van de Duitse keukenvakbeurs.



De feedback van de deelnemende bedrijven was buitengewoon positief en onderstreept het grote belang van area30. Van 21 tot en met 26 september 2024 trok de vakbeurs voor de Europese keukenindustrie maar liefst 12.042 experts uit de sector aan.

De perfecte match tussen industrie en handel, gecombineerd met de specifieke focus op de keukenbranche, bevestigt opnieuw de positie van area30 als het kloppende hart van de keukenindustrie. Hier komt de gemeenschap samen, worden deals gesloten en ontstaan nieuwe visies.



De exposanten presenteerden een breed scala aan aantrekkelijke producten, uitstekende diensten, innovatieve oplossingen en unieke primeurs die voor het eerst op area30 werden getoond.

Onder de exposanten bevonden zich bekende namen als AKP, Berbel, Der Kreis, Dinger Stone, Falmec, Hansgrohe, Küchentreff, Midea, Naber, Novy, Oranier, Quooker, Samsung, Schock, Strasser en Systemceram. Cyncly, Dein Konfigurator en SHD zijn slechts enkele vertegenwoordigers van de vele andere dienstverleners, met name uit de IT-sector.

Op een gelijkwaardig niveau richtten de gesprekken zich op een toekomst vol succes voor de keukenindustrie. De keynote speeches en debatten behandelden onderwerpen zoals de keuken van de toekomst, circulariteit, AI, duurzaamheid en veranderende klantbenaderingen.



Meer informatie:
Area30
www.area-30.de

Publicatiedatum: