Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Categorie ‘thuis’ belangrijk focuspunt

Kik opent Nederlandse webwinkel

Kik, dat onder andere woonaccessoires verkoopt, heeft zijn Nederlandse online shop gelanceerd, met een opzet die vergelijkbaar is met die van de Duitse versie. Naast kleding en accessoires voor het hele gezin, zijn de categorieën 'thuis' en 'baby' belangrijke focuspunten. In de babysectie worden thematische bundelingen aangeboden, zoals 'rustig slapen' en 'speeltijd', met kwaliteitsstempels van verloskundigen.

Eerder gaf managing director David Philipoom aan dat de online omzet in Duitsland en omringende landen slechts enkele procenten van de totale omzet vertegenwoordigt, maar de verwachtingen voor Nederland zijn hoger.



Bron: RetailTrends

Meer informatie:
Kik
www.kik.nl

Publicatiedatum: