Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

CEO Action: 'Voorlopig geen prijsverlagingen meer'

Action heeft tot dusver dit jaar meer dan 1300 producten in prijs verlaagd, naast de prijsverlagingen van 2500 producten vorig jaar. Maar hier blijft het voorlopig bij, vertelt CEO Hajir Hajji in een interview met RetailTrends. "Door de hoge containerprijzen is voorlopig de kans klein dat de discounter artikelen goedkoper maakt."


Hajir Hajji, CEO van Action.

De netto-omzet van Action groeide in het eerste half jaar naar € 6,2 miljard (+ 20,1%), in vergelijking met dezelfde periode in 2023. De omzetgroei is te danken aan de verkoop van meer producten aan nieuwe en bestaande klanten. Action verwelkomde gemiddeld meer dan 17,3 miljoen klanten per week over de eerste zes maanden in 2.685 winkels in 12 landen. Tevens voegde Action in deze periode 119 nieuwe winkels toe en ligt op koers om dit jaar 330 nieuwe winkels te openen.

Bron: RetailTrends

Publicatiedatum: