Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Britse supermarktketen begint eigen collectie woonaccessoires

Een Britse supermarktketen, bekend als marktleider in levensmiddelen, stapt nu ook in de wereld van woonaccessoires. Via haar eigen label F&F biedt het bedrijf voortaan items zoals beddengoed, vloerkleden en koffiekopjes aan. Deze stap volgt de trend waarin consumenten hun woon- en kledingstijl steeds meer op elkaar afstemmen.



Tesco volgt hiermee het voorbeeld van grote retailers zoals H&M en Zara, die met hun eigen home-collecties al langer inspelen op de groeiende vraag naar betaalbare woonaccessoires. F&F Home biedt ongeveer 1.000 producten aan, variƫrend van simpele designs die in elk interieur passen, tot trendy items.

Volgens Jan Marchant, CEO van F&F Home, wil Tesco met deze collectie klanten voorzien van de nieuwste trends zonder concessies te doen aan kwaliteit, terwijl ze hun dagelijkse boodschappen bij de supermarktketen doen.

Bron: RetailTrends

Meer informatie:
F&F Home / Tesco
www.tesco.com

Publicatiedatum: