Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Anne Østrup Hansen van Innovation Living:

'Je hoeft niet saai te zijn, alleen maar omdat je milieubewust bent'

Nu de wereld geconfronteerd wordt met economische onzekerheden en milieu-uitdagingen, herzien bedrijven in diverse sectoren hun strategieën en kernwaarden. Innovation Living, een Deens design- en meubelbedrijf dat al jaren bekend staat om zijn milieuvriendelijke slaapbankontwerpen, loopt voorop in deze verandering. Met een sterke focus op groene initiatieven streeft het merk ernaar producten te creëren die niet alleen passen bij de moderne levensstijl, maar ook bijdragen aan een duurzamere toekomst. In een interview met InteriorDaily deelt Anne Østrup Hansen, hoofd marketing bij Innovation Living, de nieuwste initiatieven van het bedrijf, waaronder het merk Tenksom, hun duurzame aanpak en hun ambitieuze toekomstplannen.

"Je hoeft niet saai te zijn alleen omdat je bewuste en verantwoorde keuzes maakt. Meestal zie je bij duurzame merken groene, grijze of bruine kleuren. En eerlijk gezegd: waarom is dat? We willen Tenksom naar een hoger niveau tillen om te laten zien dat je een coole uitstraling, een groene manier van denken kunt hebben en toch kleurrijk kunt zijn."

Lees hier het hele interview op InteriorDaily.