Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dutch Home Company relauncht Cinderella beddengoed

Op de aanstaande najaarsbeurs van De Woonindustrie te Nieuwegein zal op 8 tot en met 10, 16 en 17 september de Dutch Home Company één van haar sterke merken, Cinderella beddengoed, relaunchen.



Het merk Cinderella dateert al van 1952 en is volgens recente marktstudies van Marktdata hét bekendste beddengoedmerk van Nederland. Na een uitgebreid marktonderzoek eind vorig jaar, heeft Dutch Home Company, het merk volledig opnieuw uitgevonden en voorzien van een duidelijk en doelgroepgerichte aanpak. Op de najaarsvakdagen in september zal Dutch Home Company – stand nummer 2C017 – alles kunnen vertellen met betrekking tot het merk Cinderella. "Wij nemen je graag mee in onze droomwereld, waar wij de nieuwe Cinderella collectie van 2025 presenteren", laat Dutch Home Company weten.



De naam Dutch Home Company is ook nieuw. Dit is de nieuwe naam van de bedrijven Arli group, Hemsson en Luxform, die dit jaar verregaand geïntegreerd optreden. Vanuit deze integratie heeft de meubelvakhandel direct toegang tot meerdere bekende merken: Cinderella, Damai (beiden bedtextiel), DDDDD (keukentextiel), Seahorse (badlakens, badkamertextiel), Ted Sparks (diffusers, bodycare) en Luxform (buitenverlichting) en Fairybell (LED-outdoor vlaggenmastbomen).

Meer informatie:
Dutch Home Company
www.dutchhomecompany.com

Cinderella
www.cinderella.nl

Publicatiedatum: