Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Sofie Grøndal, Head of Marketing & E-com bij Cane-line:

'Hoewel Europa voor uitdagingen staat, komen er bemoedigende berichten'

InteriorDaily interviewde Sofie Grøndal, Head of Marketing bij Cane-line, over de uitdagingen en kansen in de outdoor meubelindustrie. Van de impact van een trage start van het zomerseizoen in Europa tot de groeiende vraag naar duurzame en comfortabele outdoor living oplossingen, Sofie deelt inzichten in hoe Cane-line deze trends navigeert. We bespreken ook de plannen van het bedrijf voor de aankomende Maison&Objet-beurs, waar ze hun 2025-collectie zullen onthullen.

'We hadden een trage start van het seizoen in Europa vanwege ongunstige weersomstandigheden. Gelukkig begon het weer in juli te verbeteren, en we hopen dat het mooie weer zal aanhouden tot in de herfst. Na een ongewoon nat voorjaar hebben we allemaal ontzettend uitgekeken naar de komst van de zomer. Het is nog moeilijk te voorspellen wat de volledige impact zal zijn, maar we blijven optimistisch dat het gunstige weer zich zal voortzetten in het najaar.'

Lees hier het volledige interview op InteriorDaily.