Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Slaapeconomie is booming business'

Er is een groeiende trend in reclame-uitingen die zich richten op slaap, een ontwikkeling die nauw samenhangt met de toenemende bewustwording van het belang van slaap onder de jongere generatie. Volgens reclamemaker Anne Stokvis, die hierover sprak in Villa VdB, ziet deze groep slaap als een cruciaal onderdeel van een gezonde levensstijl, naast beweging en voeding.

"Er wordt steeds meer geïnvesteerd in de zogenaamde 'slaapeconomie'. Het is echt booming business", vertelt Anne. Ze merkt op dat we ons op een kantelpunt bevinden waar slaap steeds meer wordt gezien als essentieel voor onze gezondheid. De markt is overspoeld met producten die beloven de slaap te verbeteren, variërend van speciale matrassen tot innovatieve hulpmiddelen zoals verzwaarde slaapmaskers en mondtape.



Bron: NPO Radio 1

Publicatiedatum: