Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Pyjamafeest van woonwinkelketen moet Guinness World Records-record opleveren

Ikea nodigt klanten uit voor een pyjamafeest op 31 augustus. Bezoekers die de winkel in hun pyjama betreden, kunnen rekenen op speciale aanbiedingen en activiteiten die hun bezoek zowel comfortabel als leuk maken. "Want wat is er nu leuker dan winkelen bij Ikea? Winkelen in je pyjama, met extra kortingen natuurlijk", aldus het bedrijf op zijn website.

Bezoekers in pyjama ontvangen een korting van €20 voor elke €100 die ze uitgeven. Bovendien kunnen ze genieten van een gratis Zweeds ontbijt, dat tot 16.00 uur wordt geserveerd, ongeacht of ze in pyjama zijn of niet. Dus zelfs als je in je normale kleding komt, kun je ontbijten en het spektakel aanschouwen.

Het evenement biedt diverse slaapgerelateerde activiteiten verspreid door de winkel. Klanten kunnen in pyjama's gehulde Ikea-slaapexperts ontmoeten voor persoonlijk advies. Het kinderprogramma verschilt per winkel, met activiteiten zoals voorleessessies, knutselen, en een ontmoeting met een leuke mascotte.



Guinness World Records
Eerder die week (28 augustus) zal Ikea in Älmhult (Zweden) proberen het Guinness World Records-record te breken voor de grootste bijeenkomst van mensen in tweedelige pyjama's. Deze actie, in de geboorteplaats van het merk, markeert het begin van de focus van de retailer op het verbeteren van slaap voor velen, terwijl het bedrijf ook zijn activiteiten verder uitbreidt.

"De interesse van onze klanten in slaap is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Zo is slaapkamermeubilair onze grootste online categorie geworden, en in het boekjaar 2024 hebben we extra vraag gezien naar slaapkameropslag en bedtextiel – zoals lakens, spreien en dekbedden", zegt Tolga Öncü, Ingka Retail Manager (COO) bij Ikea Retail (Ingka Group). "Onze klanten hebben duidelijk laten weten dat ze meer slaaptips, meer slaapoplossingen en meer gemak willen bij het realiseren van hun ideale slaapomgeving. Hier willen we in boekjaar 2025 op inspelen."

Terwijl Ikea zich richt op het verbeteren van de slaapkwaliteit voor meer mensen, willen ze dit op een duurzamere en circulaire manier doen. Naast het aanbieden van producten die meer gerecyclede en hernieuwbare textielmaterialen bevatten, brengt Ingka Group's investering in de toonaangevende matrassenverwerker RetourMatras het bedrijf dichter bij het doel om tegen 2030 evenveel matrassen te recyclen als het verkoopt.

Meer informatie:
Ikea
www.ikea.com

Publicatiedatum: