Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hartman scherpt onderscheidend vermogen ten opzichte van lagere marktsegment aan

"De afgelopen jaren hebben we ons onderscheidend vermogen ten opzichte van de onderkant van de markt, denk aan Action en Kwantum, scherp gesteld", vertelt Stefanie Sijtsma in gesprek met Marketing Tribune. Ze is directeur marketing & category management bij tuinmeubelproducent Hartman.

Ze legt uit dat er de afgelopen jaren veel aandacht geschonken is aan de collectie en het ontwikkelen. "Dit zijn een aantal Hero-producten die perfect aansluiten bij ons DNA. Dit heeft bijvoorbeeld geresulteerd in de introductie van de Tubb, een verstelbare kuipstoel die met één klik kan worden aangepast van een actieve dining-stand naar een relaxte loungestand. De Tubb wordt in onze eigen fabriek in Nederland geproduceerd en kan uit voorraad worden geleverd waardoor onze partners (verkooppunten) ze breed kunnen presenteren zonder veel risico."



Lees hier het complete interview.

Meer informatie:
Hartman
www.hartman.nl

Publicatiedatum: