Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Gebroeders Peteri zien de markt op termijn weer aantrekken

'In Duitsland nemen acht van de tien klanten een Quooker én een Cube'

Al jaren is de kraan waar kokend water uit komt aan een opmars bezig. Wat begon met een prototype in een Rotterdamse kelder, is nu een serieus exportproduct geworden van Quooker. Maar niet alleen kokend water is in trek. Ook gekoeld en bruisend water, die de Cube mogelijk maakt, valt in de smaak.

In 2019, 2020 en 2021 groeit de omzet elk jaar met 40 procent van Quooker. "Echt bizar", zegt CEO Walter Peteri tegen Het Algemeen Dagblad (AD). "Dat succes was ook te danken aan een nieuw product, de Cube. Dat is een extra reservoir waaruit je gekoeld en bruisend water kunt tappen. Vooral in het buitenland was dat een gamechanger. In Duitsland nemen acht van de tien klanten een Quooker én een Cube."



Lees hier het complete (premium) artikel.

Meer informatie:
Quooker
www.quooker.nl

Publicatiedatum: