Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Manuela Ricci over de uitbreiding van Signature Kitchen Suite

'Als het om luxe gaat, zijn de grenzen tussen landen minder zichtbaar'

Signature Kitchen Suite, het nieuwe merk van inbouwapparaten van LG Electronics, heeft onlangs haar uitbreiding door heel Europa gelanceerd. Het merk is al in 27 landen vertegenwoordigd. InteriorDaily interviewt Manuela Ricci, de Marketing Manager van het merk in Europa, om dieper in te gaan op de snelle expansie van het merk en de uitdagingen die dit met zich meebrengt.

Toen Manuela werd gevraagd naar de uitdagingen van uitbreiding naar verschillende landen, legde ze uit dat, naast de pandemie, elk land verschillende economische situaties had waarmee rekening gehouden moest worden. "Als het gaat om luxe, zijn de grenzen tussen landen minder zichtbaar."

Lees hier het volledige interview op InteriorDaily.