Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Eerste collectie te zien op vakbeurzen Trendz en ShowUP

Nieuwe kussenmerk HOOM Collection heeft sterke focus op milieu- en diervriendelijkheid

HOOM Collection, een groothandel gespecialiseerd in luxe sierkussens, heeft zichzelf in korte tijd gepositioneerd als een innovatieve speler in de interieurbranche. Gevestigd in Uden, richt het bedrijf zich op het leveren van hoogwaardige producten met een sterke focus op milieu- en diervriendelijkheid. "We hebben een gevarieerd aanbod in stijlen en materialen", vertelt oprichtster Lizzy Beks.



Lizzy Beks (zie foto) brengt jarenlange ervaring mee uit de woonwinkelbranche. Haar tijd als inkoper voor een grote woonwinkel, waar dagelijks vele kussens verkocht werden, inspireerde haar om zelf de sprong te wagen naar de groothandel. "De ervaring stelt ons in de gelegenheid te weten wat de behoefte is van zowel de winkelier als de eindgebruiker", vertelt Beks.



Een van de unieke aspecten van HOOM Collection is de zelfontwikkelde vulling voor de sierkussens. Deze vulling is niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook dier- en milieuvriendelijk. "Niet voor niets is onze slogan 'Klein detail, grote impact'. Dit vertaalt zich in het interieur: een kussen is een klein detail, maar heeft wel een grote impact op je interieur. Ook maatschappelijk gezien, denk aan onze dier- en milieuvriendelijkheid.

Het productieproces houden wij gewoon binnen de Nederlandse landsgrenzen. Zo zijn onze sierkussens voorzien van een werelds karakter, maar met behoud van onze Hollandse nuchterheid."



Bij HOOM Collection is samenwerking essentieel. Het team bestaat uit een ervaren designer met 30 jaar ervaring in de textiel- en groothandelbranche en een ervaren salesagent die de meubelmarkt goed kent. "Bij HOOM vinden we zowel de samenwerking tussen jong en oud als die met winkeliers enorm waardevol. Succes maken we samen", benadrukt Beks.



De strategie van HOOM Collection rust op vier pijlers:
- Het bedrijf levert alleen producten van de hoogste kwaliteit;
- Klanttevredenheid staat centraal;
- Producten zijn altijd uit voorraad leverbaar en worden snel geleverd:
- De B2B webshop is ontworpen om eenvoudig en overzichtelijk te zijn voor zakelijke klanten.

De huidige collectie van HOOM Collection is reeds beschikbaar in de eerste winkels. Daarnaast staat het bedrijf te popelen om hun nieuwe collectie te presenteren. Deze zal eind augustus en begin september te zien zijn op de vakbeurzen Trendz en ShowUP.

Meer informatie:
HOOM Collection
Industrielaan 10
5405 AB Uden
[email protected]
www.hoomcollection.nl