Ongeveer 20.000 vakbezoekers uit Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en naburige Europese landen trokken deze week richting München. Niet alleen om voetbal te kijken, maar ook om TrendSet te bezoeken. In totaal werden er 2086 verschillende labels in meubels, design en lifestyle gepresenteerd. In zes beurshallen konden bezoekers zich laten inspireren door de nieuwste trends voor het komende seizoen.
Zoals bezoekers gewend zijn, was er ook een aanzienlijke groep bedrijven uit de Benelux aanwezig. 111 Nederlandse labels en 29 Belgische merken werden vertegenwoordigd in de op twee na grootste stad van Duitsland.
"Het was een succesvolle start van de tweede helft van het bestelseizoen. De zomereditie voldeed aan de verwachtingen. In deze uitdagende tijden voor de detailhandel zijn frisse producten en ideeën meer dan ooit nodig om klanten terug te blijven trekken", laat TrendSet weten.
De trend naar meer gerichte beursbezoeken zet door. Dit betekent dat vakbezoekers hun bezoeken nu meer geconcentreerd plannen en hun routes gestructureerder afwerken. TrendSet biedt sinds 2022 ook met het online platform TRENDSET365, waarop een breed scala aan nieuwe producten en innovaties worden gepresenteerd. Dit heeft veel positieve reacties ontvangen, met meer dan 3000 producten tentoongesteld op TRENDSET365 tot nu toe en bijna 300.000 impressies in de twee maanden voorafgaand aan TrendSet Summer 2024.
Meer informatie:
TrendSet
www.trendset.de
Decostar was een van de Nederlandse exposanten: