Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Benjamin Streefkerk nieuwe salesmanager bij De Woonindustrie

Per 1 juni is Benjamin Streefkerk gestart als de nieuwe salesmanager bij De Woonindustrie. Deze strategische aanstelling ondersteunt de ambitie om van De Woonindustrie hét toonaangevende woon- en interieurcollectief van de Benelux te maken. Met een focus op retail, de projectmarkt, interieurprofessionals en consumenten zetten ze in op een uitgebreid inkoopaanbod, inspirerende events en ondernemerschap om dit te realiseren.


Benjamin Streefkerk.

Veelzijdige achtergrond
Streefkerk brengt een flinke staat van dienst mee, met ervaring in junior accountmanagement, key accountmanagement, aanbestedingen en sales management. Hij heeft bij verschillende bedrijven gewerkt, zowel als interim salesmanager als in de rol van general manager. Zijn carrière omvat rollen bij onder andere Led Scores, Beelen (nu Bnext.nl) Viteau Water en Gio Coffee, waar hij zijn expertise in sales heeft verfijnd. "Sales is een verslaving", zegt Streefkerk. "Ik heb altijd in sales gezeten, en ik zie het als mijn missie om langdurige relaties op te bouwen en te onderhouden."

Strategische visie
Streefkerk's visie voor De Woonindustrie is helder en ambitieus. Hij wil bijdragen aan het strategisch businessplan en aan een salesteam bouwen dat De Woonindustrie naar nieuwe hoogten brengt. Zijn aanpak richt zich op drie pijlers:

  1. A-merken naar De Woonindustrie brengen: Streefkerk mikt erop om de beste merken aan te trekken en te behouden.
  2. Samenwerking met exposanten: "Samen kunnen we De Woonindustrie trots en toonaangevend maken. De exposanten hebben het netwerk, de kennis en de expertise die essentieel zijn", aldus Streefkerk.
  3. Volledige vertegenwoordiging van alle segmenten: Hij wil ervoor zorgen dat geen enkele exposant zich buitengesloten voelt en dat de salesorganisatie eenvoudig, duidelijk en met korte lijnen opereert.

Persoonlijk en professioneel
Streefkerk is een echte mensen-mens. Hij gelooft in het opbouwen van vertrouwensbanden en het belang van samenwerking. Cijfers zijn voor hem belangrijk, maar het menselijke aspect van sales staat voorop. Hij woont in IJsselstein en is een levensgenieter met een passie voor strak design in het midden segment en minimalistisch interieur. In zijn vrije tijd is hij sportief, bezoekt hij graag festivals en geniet hij van voetbal.

Najaarsvakdagen
De aanstaande Najaarsvakdagen op 8-10, 16 en 17 september zullen met de komst van Benjamin Streefkerk een nieuw elan krijgen. Met een frisse blik en vernieuwende aanpak belooft dit evenement een feest te worden. Op zondag 8 september vindt het Interieur en Woon Event plaats, dat ook toegankelijk is voor consumenten. Tijdens alle Vakdagen krijgen 300 merken en makers een platform om hun nieuwe collecties te tonen. Daarnaast is er een exclusieve Accessoire Boetiek waarin alle decoratieve krachten worden gebundeld. "Exposanten moeten trots zijn op wat ze hier bereiken, en samen maken we er een hoogtepunt van," zegt Streefkerk.

Meer informatie:
De Woonindustrie
www.dewoonindustrie.nl

Benjamin Streefkerk
[email protected]
06 – 52 86 61 61

Publicatiedatum: