Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Beurstrio Ambiente, Christmasworld en Creativeworld nu al succesvol

"Het aantal registraties voor 2025 ligt al boven het niveau van vorig jaar"

Na een herstart als beurstrio in 2023 bouwen de drie consumentenbeurzen Ambiente, Christmasworld en Creativeworld hun positie verder uit. Het aantal inschrijvingen voor 2025 ligt nu al boven het niveau van vorig jaar, het beursterrein zal opnieuw volgeboekt zijn en de voorbereidingen voor nieuwe highlights in het randprogramma en initiatieven voor geselecteerde bezoekersdoelgroepen zijn in volle gang.

'We liggen op schema en zetten momenteel de koers uit voor een niet te missen beurservaring in 2025', zegt Julia Uherek, Vice President Consumer Goods Fairs Messe Frankfurt, bij de opening van de online persconferentie eind juni 2024.

Drie vakbeurzen, duidelijk gestructureerde diversiteit voor gevarieerde productassortimenten, staan op het programma: Het nieuwe hallenplan van het beurscentrum in Frankfurt voor Ambiente, Christmasworld en Creativeworld 2025.

Ambiente
Ambiente breidt zijn leidende positie in de sector eetkamer, keuken en huishouden in het westelijke deel van het expositiecentrum verder uit. Dit wordt bevestigd door de terugkeer en deelname van bedrijven als BHS Tabletop, Bonna (Kar Porselen), RAK Porcelain, Rösle, Steelite en Wüsthof.

Christmasworld en Creativeworld
De beurzen zijn bevestigd als toonaangevende beurzen met sterke boekingen. De extreem hoge omboekingsgraad is een uitstekend bewijs dat Christmasworld onbetwist sterk staat in de markt en de ongeëvenaarde nummer 1 is. De focus op het wow-effect van Kerst en seizoensdecoratie is wereldwijd immers uniek. Alle grote spelers zijn aan boord en we zijn erin geslaagd nieuwe bedrijven aan te trekken en belangrijke bedrijven terug te winnen, vooral voor het kernsegment Visual Merchandising & Belichting," benadrukt Ferger.

Voor het vierdaagse Creativeworld, dat in 2025 voor het eerst tegelijk met Ambiente en Christmasworld van start gaat, hebben topmerken als Clairefontaine, Royal Talens en Schmincke zich al ingeschreven. Met zijn unieke productportfolio wordt het een wereldwijd centrum voor doe-het-zelf-inspiratie en een zeer levendige B2B-sectorontmoetingsplaats voor de professionele creatieve gemeenschap.

Volgende beursdata
Ambiente/Christmasworld: 7 tot 11 februari 2025
Creativeworld: 7 tot 10 februari 2025

Meer informatie:
Messe Frankfurt
www.ambiente.messefrankfurt.com

Publicatiedatum: