Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Reeks influencers te zien in commercial

Gamma profileert zich als verfexpert met nieuwe campagne

Gamma komt met een nieuwe campagne die de positie als dé verfwinkel in Nederland moet versterken. Deze campagne is erop gericht om klussers te motiveren vol vertrouwen hun verfprojecten aan te pakken. Om te laten zien hoe Gamma je stap voor stap helpt bij het klaren van de klus, werkt Gamma samen met bekende influencers zoals Julia Koopman, Suzanne Schulting, Joey Jaq, Sophie Milzink, Kjeld Nuis en Défano Holwijn. Zij demonstreren hoe je met Gamma's nieuwe kleurenscanner en kleurtester eenvoudig de juiste kleur kiest voor je appartement, nieuwe babykamer of andere ruimte.

Naast de content van de influencers, die te zien is op sociale platforms zoals TikTok en Instagram, introduceert Gamma ook de #maakerverfvan-winactie. Deelnemers kunnen een foto van hun favoriete kleur insturen en een creatieve naam bedenken. De kleur van de winnaar wordt een jaar lang in de winkels van Gamma verkocht. Daarnaast ontvangt de winnaar ook een kleurrijke reis voor twee personen naar Curaçao.



"We willen dat Gamma top of mind is voor mensen als het gaat om verf, of het nu gaat om het schilderen van een oud meubelstuk of het renoveren van je hele huis," zegt Laurens Miedema, Marketing & Communicatie Manager bij Gamma. "Deze campagne laat zien hoe makkelijk en leuk het is om je kleuren te kiezen met onze kleurenscanner en kleurtester, zelfs als je twijfelt over het combineren van kleuren of door alle drukte weinig tijd hebt."

Met een data-first aanpak verzamelde team5pm de inzichten die nodig zijn om te begrijpen wat de amateurschilder of klusser belangrijk vindt als het om verf gaat. "Door ons datagedreven onderzoek hebben wij concepten gecreëerd die goed aansluiten bij de doelgroep van Gamma en die passen bij de unieke kenmerken van de diverse platforms en kanalen in de campagne. We zijn erg enthousiast over het resultaat en dankbaar voor het blijvende vertrouwen van Gamma door de jaren heen van onze succesvolle samenwerking," zegt Frank de Wit, Managing Director bij team5pm.

Naast strategie, conceptontwikkeling en distributie, begeleidt team5pm de productie van de influencervideo's om authenticiteit en brand fit te waarborgen. Andere bureaus die bij de campagne betrokken zijn, zijn VML voor de tv-commercial en Dentsu voor de betaalde distributie.

Meer informatie:
Gamma
www.gamma.nl

Publicatiedatum: