Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Zaakvoerder verwacht dit jaar minstens 10% omzetgroei

Jan Maes van Revor wil uiteindelijk twintig winkels in China openen

Het West-Vlaamse familiebedrijf Revor wapent zich tegen goedkope concurrentie. Het trekt met luxueuze matrassen en bedden naar de hotelmarkt. En naar China.
Jan Maes, de eigenaar en CEO van Revor, heeft onlangs een deal getekend met een Chinese partner om in China slaapwinkels te openen. Eerst in Sjanghai, daarna in een vijftal andere grootsteden Dat meldt De Tijd.



Jan Maes van Revor Group is van plan om de komende jaren twee tot drie winkels in China te openen, met een uiteindelijke groei naar twintig winkels. Deze stap richt zich op de toenemende vraag naar Europese kwaliteit en luxe in China. Revor, een familiebedrijf met 250 werknemers, behaalde vorig jaar een omzet van 35 miljoen euro en een brutobedrijfswinst van 3 miljoen euro. Maes, die het bedrijf in 2000 overnam, heeft het uitgebouwd tot een kmo met diverse merken en vestigingen, waaronder een in Hongarije voor hoogwaardige producten.

Ondanks uitdagingen zoals verhuizing, softwareproblemen en goedkope concurrentie, heeft Revor zich hersteld. Met focus op slaapspeciaalzaken, onlineverkoop, hotels en innovaties zoals circulaire matrassen, verwacht Maes dit jaar minstens 10% omzetgroei. Het bedrijf heeft ook contracten met prestigieuze hotels zoals Ritz en Hotel Cheval Blanc, en levert aan grote ketens zoals Center Parcs en Radisson Hotels.

Revor's online merk Tuur richt zich op Nederland en Duitsland, hoewel online slechts 10% van de omzet uitmaakt door hogere marketing- en retourkosten. Maes blijft optimistisch door de unieke bedrijfscultuur en het persoonlijke contact met klanten, wat een belangrijk concurrentievoordeel vormt.

Bron: De Tijd

Meer informatie:
Revor Group
Noordlaan 2
8520 Kuurne
+32 56 54 12 00
[email protected]
www.revorgroup.com

Publicatiedatum: