Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage 21e editie Design District

Design District, het jaarlijkse vakevenement voor interieurdesign, is achter de rug. Op woensdag 29, donderdag 30 en vrijdag 31 mei was de iconische Van Nelle Fabriek in Rotterdam dé plek waar professionals uit de interieurbranche samenkwamen om de laatste ontwikkelingen in de sector te ontdekken, contacten te leggen en geïnspireerd te raken.

Gedurende drie dagen was de beursvloer gevuld met presentaties van de bijna 200 in- en outdoor merken. Daarnaast waren er op Design District exposities van designacademies en jonge ontwerpers, kon je één of meerdere lezingen volgen en was er volop mogelijkheid om bij te praten met collega's.

Het event trok welgeteld 7184 bezoekers, een kleine 100 meer dan vorig jaar toen er 7111 belangstellenden over de vloer kwamen. De eerste dag was goed voor 2260 bezoekers, op donderdag passeerden 2458 de ingang en op de laatste dag kwamen 2466 professionals een kijkje nemen.


Bekijk hier de complete fotoreportage die de redactie van Wonen360 maakte.

Marnon Heuvels, die samen met haar compagnon Evelien de Leeuw de organisatie van het interieurevent voor haar rekening nam, blikt tevreden terug op de 21 editie. "We zijn moe, maar voldaan", laat ze maandagochtend weten. "We zijn heel blij, vooral omdat de deelnemers dat zijn. De veranderingen die we hadden doorgevoerd, zijn goed uitgepakt", vindt Marnon.

Dit jaar had men de nadruk gelegd op noviteiten op de beursvloer. De exposanten zorgden tezamen voor een mooie lijst met mooie namen, zoals ook uit de fotoreportage blijkt die de redactie van Wonen360 maakte. Naast veel vertrouwde 'favorieten', verwelkomde de organisatie zo'n 40 nieuwe merken.



"De kwaliteit van de bezoekers was wederom goed, met veel geïnteresseerde interieurprofessionals. De deelnemers hebben contacten kunnen leggen die samen goed waren voor een recordaantal leads van bijna 16.000", laat Marnon weten.

In vergelijking met vorig jaar waren er niet drie, maar twee gevulde hallen. "Maar die derde hal hebben we niet gemist hoor", zegt Marnon. Volgens haar heeft de vernieuwde opzet goed uitgepakt en overheerst alom de tevredenheid. "Het kon eigenlijk niet beter. Nou ja, het weer dan..."

Meer informatie:
Design District
www.designdistrict.nl