Klanten van 'Kitchens & More' in Heerhugowaard, waaronder Noemi Jones, klagen over vertraagde of niet-geleverde apparaten, verkeerde montage van keukenonderdelen en gebrekkige service. Het bedrijf reageert niet op e-mails en de showroom is gesloten. Klachten zijn onder meer uitstel van leveringen en gebreken aan geleverde producten.
Tot nu toe hebben zestien andere gedupeerden zich met soortgelijke klachten bij haar gemeld. Leveranciers bevestigen betalingsachterstanden bij de eigenaar en vrezen voor een faillissement. Klanten, waaronder ouderen en zieken, voelen zich gedupeerd. Noemi is er klaar mee en daagt de eigenaar voor de rechter na herhaaldelijk falen om de problemen op te lossen. "Met smoes op smoes zijn we allemaal voor de gek gehouden", zegt Noemi Jones tegen NH Nieuws.
NH Nieuws heeft herhaaldelijk geprobeerd contact te krijgen met de eigenaar, maar hij is onbereikbaar. De zaak die Noemi tegen de keukenboer staat gepland op woensdag 8 mei in de Alkmaarse rechtbank.
Lees hier het complete artikel.