Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Robine Talboom en Ernst Faber winnaars 360 Marketing Experience Award

Ter ere van het 90-jarige jubileum van het internationale designmerk Molteni&C, werden een dag voor de aanvang van meubelbeurs Salone del Mobile Milano 2024, de Molteni&C Flagship Store Days gehouden. Dit evenement vond plaats op het hoofdkantoor in Giussano, net buiten Milaan.



Tijdens dit evenement, waarbij de familie Molteni en managers van 95 wereldwijde Flagship Stores aanwezig waren, werden Robine Talboom en Ernst Faber bekroond met de prestigieuze 360 Marketing Experience Award. Deze onderscheiding benadrukt hun uitzonderlijke bijdragen aan de Nederlandse Molteni&C Flagship Store, gelegen in het penthouse van het iconische gebouw Valley aan de Amsterdamse Zuidas, onderdeel van Co van der Horst.


Robine Talboom (Marketing Manager) en Ernst Faber (Flagshipstore Manager).

De projecten waarvoor de award is toegekend zijn onder meer:

  • 360° activatie VOGUE - print, digitaal en event
  • Influencerreis naar de Molteni&C- fabriek in Milaan
  • Integratie van gastrobar Green in de Flagship Store, een innovatief concept dat design en gastronomie samenbrengt



Meer informatie:
Molteni&C
www.molteni.it

Publicatiedatum: