Klanten van de meubelwebshop Woneninterieur.nl klagen al maanden op het forum van Radar over vertraagde leveringen en langdurige terugbetalingen. Velen hebben zelfs aangifte gedaan tegen het bedrijf. Bij een bezoek aan het postadres in Rotterdam, blijkt dat dit adres al veelvuldig is bezocht door bezorgde klanten, sommigen zelfs agressief. De eigenaar van de webwinkel erkent dat er problemen zijn, maar ontkent oplichting. Hij betreurt dat klanten annuleren op basis van slechte reviews, terwijl hij belooft alle terugbetalingen te verrichten.
Na contact met de eigenaar worden enkele gedupeerden wel terugbetaald, maar anderen niet. De eigenaar suggereert dat er binnenkort verbeteringen zullen komen, dankzij een zakelijke lening die als buffer kan dienen. Voor 15 december 2023 had Woneninterieur het Thuiswinkel Keurmerk, maar dit is beëindigd vanwege onvoldoende kwaliteit. Consumenten die voor die datum hebben besteld, kunnen klachten indienen bij Thuiswinkel.org voor bemiddeling of bij de Geschillencommissie Thuiswinkel voor geschillen.
Bron: Radar