Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
5th Annual State of Consumer Behavior Report

Iets meer dan de helft van de Amerikanen shopt meubels liefst online

Amerikaanse consumenten zijn verdeeld over de manier van meubels kopen. Iets meer dan de helft van hen shopt het liefst online. Raydiant's rapport toont aan dat 51% online verkiest, terwijl 49% voor fysieke winkels kiest. Positieve winkelervaringen zijn cruciaal volgens het onderzoek, met 85% die dit belangrijk vinden. Een goede ervaring zorgt ervoor dat 92% terugkeert naar de winkel en 60% meer uitgeeft. Prijs blijft de grootste invloed op winkelkeuzes, gevolgd door gemak en beschikbaarheid. Raydiant ondervroeg 1000 consumenten in december.


Foto ter illustratie: New York City.

De top drie factoren die een goede ervaring in de winkel beïnvloeden, volgens de respondenten, zijn de productselectie en variëteit op de locatie (40%), kwalitatieve service door het personeel (31%) en de lay-out en organisatie van producten op de locatie (11%). Ondertussen blijft de prijs (40%) de grootste invloed hebben op waar consumenten winkelen, gevolgd door gemak (23%) en beschikbaarheid (19%).

Bron: Furniture Today

Publicatiedatum: