Een man genaamd Arnaud uit Yvoir is diep teleurgesteld en woedend na maanden van frustratie met Ikea. Hij plaatste een bestelling ter waarde van bijna 9000 euro, maar zijn meubellevering is al bijna een maand vertraagd. De verhuizing, die bedoeld was als een nieuwe start, veranderde in een nachtmerrie. Dat meldt Redactie24.
Foto ter illustratie: Dreamstime.
Ondanks meer dan twintig telefoontjes en 42 e-mails naar de meubelgigant, werd de levering drie keer uitgesteld, waardoor Arnaud gedwongen was vijf nachten op een luchtmatras te slapen en regelmatig bij vrienden, zijn broer of zelfs in een hotel te logeren.
Ikea heeft gereageerd op het probleem en biedt Arnaud een volledig gratis levering aan, samen met een compensatie voor de buitensporig lange levertijd. Hoewel het bedrijf zijn excuses heeft aangeboden, werpt deze situatie opnieuw vragen op over de leveringspraktijken van grote meubelbedrijven en de impact ervan op de tevredenheid van de klant, stelt Redactie24. De geplande leveringsdatum staat nu op 20 december, hopelijk brengt deze dag eindelijk opluchting voor Arnaud...
Bron: Redactie24